Мажите ја откриваат вистинската причина зошто трошат милиони на OnlyFans — и одговорот дефинитивно ќе ве шокира

Во свет каде што дигиталната интимност расте, сѐ повеќе мажи трошат огромни суми на OnlyFans — не за разголени фотографии или виртуелни интимни средби, туку за едноставни, секојдневни разговори. Според нов извештај од платформата за управување со содржини Supercreator, дури 78% од комуникациите помеѓу креаторите и нивните најголеми потрошувачи се фокусирани на теми кои немаат никаква врска со секс.

 

Мажите ја откриваат вистинската причина зошто трошат милиони на OnlyFans — и одговорот дефинитивно ќе ве шокира

Потреба за внимание и емоционална поддршка

Темите кои најчесто се разгледуваат? Домашни миленици, работата, сеќавања од детството, ТВ серии, хобија — обични нешта што, според извештајот, овие мажи не можат да ги споделат со своите реални партнери.

Софи Реин, прогласена за „МВП на OnlyFans“, го знае ова премногу добро. Нејзиниот најголем обожавател, Чарли, оженет Американец, потрошил над 6 милиони долари за две години, а речиси никогаш не бара голи фотографии.

 

„Секој ден зборуваме, без исклучок,“ вели Софи, која има седум милиони следбеници на Инстаграм. „Чарли испраќа гласовни пораки прашувајќи ме како ми поминал денот, и сака да ме запознае како личност. Му давам емоционална поддршка,“ додава таа. „Луѓето мислат дека клиентите кои плаќаат многу сакаат некои фетиши, но најчесто сака да ме гледа облечена, додека правам секојдневни работи.“

 

„Девојка за разговор“ — новата дигитална блискост

Извештајот го наведува и топ 7 теми што најчесто се дискутираат:

• Родниот град и детството
• Работа — за да се пожалат или да се пофалат
• Хобија како гејминг, готвење, спорт
• Домашни миленици
• Одморите или објавите на моделот
• ТВ серии, филмови и книги
• Фитнес и тренинзи

 

Извршниот директор на Supercreator, Јувал, го нагласува овој тренд:

„Спротивно на популарното верување, нашите податоци покажуваат дека најголемите потрошувачи на OnlyFans не бараат само експлицитна содржина, туку емоционална поврзаност. Голотија може да се најде насекаде, но доследно, искрено внимание од некој што го идеализираш — тоа создава лојалност и приход.“

Ова таканаречено „девојка искуство“ (girlfriend experience) е профитабилен бизнис — најуспешните модели заработуваат и до 300.000 долари месечно.

На пример, бујната Бразилка Баби Паломас наплатила и до 30.000 долари за да биде дигитална „сурогат-сопруга“ на осамени оженети мажи. „Гледам натпревари на телевизија без да се жалам — нешто што многу жени не го прават,“ вели таа.
„Многу од овие мажи имаат семејства, но се чувствуваат осамено. Им значи тоа што имаат некоја што ќе ги слуша додека зборуваат за ‘машки’ теми,“ додава Паломас.

 

Коментирај анонимно

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *