Млада Австралијка изгради империја за убавина со нејзината „генијална“ алатка откако одбила понуда од 300.000 долари
Една млада австралиска убавица, претприемач, која одби понуда од 300.000 долари на Shark Tank за нејзините иновативни „печати“ за туш за очи, се најде на листата на Форбс Азија 30 под 30 години, по само четири години на пазарот.
Идејата за The Quick Flick на Ајрис Смит ѝ дошла во 2016 година, кога таа барала полесен начин како да го нанесе тушот за очи. Младата жена од Перт изјави за FEMAIL дека е почестена што се нашла на списокот во тешко време за бизнисите во регионот на Азија Пацифик и дека има големи планови за годините што следат.
„Чест ми е да го добијам ова престижно признание, особено како млада жена претприемач која е деловна од нејзиниот прв ден“, рече таа.
„The Quick Flick започна за мене во мојата дневна соба и да го гледам како расте од локален бизнис до сега да биде претставен во големите меѓународни трговци на мало, навистина е остварување на сонот. Толку сум горда што ја претставувам индустријата за мали бизниси во Перт во Форбс“, рече таа.
Ајрис беше една од 4.000 луѓе кои оваа година беа ставени на место на посакуваната листа. Најмладата личност која се најде на листата има само 14 години – додека просекот е 26,8.
Следејќи го нејзиниот успех со Quick Flick и Beauty Fringe Iris го создаде опсегот Quick Screen со три-во-едно навлажнувач, прајмер и формула SPF50+.
Таа потроши две години смислувајќи производи кои нудат целосна заштита од сонце над шминката – и оставајќи ја кожата блескава без никакви бели траги или изглед на „паштета“.
Ајрис за прв пат се најде во светот на убавината откако го лансираше својот бренд The Quick Flick, кој им нуди на жените полесен начин да „втиснат“ совршен крилест врв на нивните капаци за само неколку секунди.
Младата претприемачка – која инвестираше 10.000 долари од сопствените пари во брендот – се појави на Shark Tank во мај 2018 година.
„Ајкулите“ беа заинтересирани за нејзиниот производ од 35 долари, а Ендрју Бенкс понуди да инвестира 300.000 долари за договор од 25 отсто од нејзината компанија.
Но, пет месеци подоцна, кога дојде време да го потпише договорот, Ајрис сфати дека нејзиниот бизнис вреди многу повеќе од понудата, со зделки од гиганти како што е Прајслајн.
„Кога се снимаше шоуто Shark Tank, работев само три месеци. Беа рани денови, сепак, јас веќе вртев над 100.000 долари месечно до таа фаза“, изјави таа за Daily Mail Australia.
„Мојот бизнис беше оценет од ајкулите во шоуто на 1 милион долари, но до емитувањето на шоуто во мај, неговата вредност веќе беше тројно зголемена. Не бев во позиција каде што навистина ми требаа 300.000 долари.“
Кралицата на магичниот туш за очи продолжила напорно да работи и за 12 месеци свртела 10 милиони долари.
„Никогаш не замислував дека The Quick Flick ќе се разнесе како по шоуто Shark Tank. Публицитетот што го добивме беше непроценлив“, рече таа.