„Мојата ќерка има колекција шминка од 2.000 долари и рутина во 9 чекори – почна на 3 години“
Во време кога децата се очекува да играат со кукли и да цртаат со боички, некои, како 10-годишната Наја Вајт од Колорадо, веќе ги водат трендовите во светот на шминката и негувањето. Нарекувајќи се себеси „Сефора дете“, Наја уште од тригодишна возраст користи скапи козметички производи и има утринска рутина подолга од онаа на многу возрасни.
Нејзината страст за шминкање и нега на кожа набрзо ја претвори во своевидна „скинфлуенсерка“, а нејзината колекција шминки веќе надминува 200 производи, вредни над 2.000 долари. И додека некои ги критикуваат овие трендови, нејзината мајка вели дека сè е под контрола и дека детето само учи да се грижи за себе.
Содржина:
Од кукли до козметика: новата генерација „Сефора деца“
Се повеќе деца од генерацијата Алфа (родени по 2010) се насочуваат кон шминка, нега и скапи брендови како Morphe, Drunk Elephant и Bubble, инспирирани од видеа на ТикТок и Јутјуб. Местата како Сефора и Улта стануваат нивни нови игралишта. Но, со тоа доаѓаат и критики – некои ги обвинуваат овие деца за несоодветно однесување во продавниците и користење производи наменети за возрасни.
Поддршка од мама, но со граници
Нејзината мајка, Ешли Пејџ (38), поранешна козметичарка од Улта, го следи секој чекор на Наја. Првиот скап козметички производ ѝ го купила во 2018 – кармин од Anastasia Beverly Hills вреден 20 долари. Од тогаш, колекцијата само расте. Ешли вели дека, иако не мисли дека ѝ се потребни сите тие производи, дозволува сè додека се безбедни и детски соодветни. Таа нагласува дека не ја поттикнува прекумерната потрошувачка и внимава на здравјето на кожата на Наја.
Наја има свое мислење: „Не сум премлада за нега на кожа“
И покрај тоа што се соочува со критики на социјалните мрежи, Наја стои цврсто зад својата страст. Вели дека децата што имаат акни се советуваат да се грижат за својата кожа, а таа – кога веќе се грижи – ја обвинуваат дека е „премлада“. „Дури и бебињата имаат производи за кожа. Не мислам дека постои прерана возраст за да почнеш да се грижиш за себе,“ додава таа.
Нејзината дневна рутина: поорганизирана од на многу возрасни
Утринска рутина за нега на кожа
• Гел за миење лице Bubble Fresh Start – $17
• Хидратантен крем Bubble Slam Dunk – $16
• Тониран крем со заштитен фактор – $10
• Балсам за усни Aquaphor – $8
Дневна рутина за шминка
• Тониран SPF крем – $19
• Коректор – $29
• Бронзер во стик – $35
• Руменило – $15
• Гел за веѓи – $7
• Провидна маскара – $3
• Хајлајтер – $31
• Сенка за очи – $29
• Моливче за усни – $7
• Сјај за усни – $21
Вечерна рутина за лице
• Лосион за лице Evereden multivitamin – $39
• Лосион Evereden Mini Cloud – $12
• Хидратантен крем – $8
• Маска за усни – $10
• Пилинг за усни – $10
Баланс меѓу детството и светот на козметиката
Мајка ѝ вели дека најважната порака што сака да ја пренесе е дека децата можат да уживаат во шминка и нега на кожа и сè уште да имаат вистинско детство. „Сакаме да ги научиме децата за здрава исхрана, вежбање и ментално здравје – зошто да не и за нега на кожа?“ прашува таа.
Не се криви децата, мајките се за …
Коментирај анонимно