Момче користи нискобуџетна опрема за неговите рекламни проекти, со професионални резултати

Луѓето на Интернет повторно и повторно ни докажуваат дека креативноста чини 0 долари. Земете ги за пример овие млади луѓе од Лагос, Нигерија – без каква било скапа опрема или фенси опрема, тие направија некои зачудувачки снимки што сигурно може да бидат сфатени како професионална рекламна кампања.

Зачудувачките фотографии ги објавил на Твитер корисникот по име Дирмакс. За само еден ден тие собрале над 70.000 лајкови. Очигледно, за ова друштво да направи лажна рекламна кампања им требал само паметен телефон на Infinix и Adobe Lightroom.

Овие млади Нигеријци сигурно ќе стигнат далеку во нивните животи. Користејќи ги само најосновните предмети што можеа да ги најдат дома, тие успеаја да дојдат до креативни „рекламни кампањи“ што може да ја надминат работата на некои вистински рекламни агенции.

За својата прва „кампања“, креативците користеа пијалок, млечно чоколадо Нестле Мило. Користејќи само обична позадина од бела хартија и самиот производ, тие дојдоа до интересен концепт за рекламирање.