„Од заработка од 8 долари на час до развој на мега успешен глобален бизнис кој ќе собере 100 милиони долари- еве ги тајните на мојот успех“
Поранешен про-мотокрос возач кој заработувал 7 долари на час, откри како ја изградил својата компанија за облека во мега-успешен глобален бизнис чија вредност е 100 милиони долари.
Џејсон Даниел (36) од Логан во Квинсленд е основач на брендот за спортска облека LSKD, кратенка за прекарот „Лабаво дете“ што го заработил со бестрашното возење на патеките BMX како млад.
Помеѓу 2019 и оваа година бизнисот бележи метеорски пораст со годишни приходи од 1,6 милиони долари на 76 милиони долари – на пат за 100 милиони долари во 2024 година – и познати личности како Хејли Бибер и Емили Ратајковски кои ја носат етикетата.
Бизнисот започнал во 2002 година како „Loose Kid Industries“ кога Даниел имал 16 години и работел како чирак столар, иако правел маици од својата 12-та година за локалната BMX заедница. Неговата мајка му ја купила трговската марка LKI во 2007 година.
Тој рече дека во раните денови на бизнисот имало постојан прилив на удари, но тоа само „го разгорувало неговиот оган“.
На крајот инвеститори инвестираа во три транспортни контејнери во нивниот бизнис. Неговата мајка продолжила да работи за деловните сметки повеќе од една деценија.
Во првата половина на 2010-тите, брендот, тогаш сè уште познат како LKI, преживуваше и се складираше во трговците на мало низ целата земја, но исто така, фрустрирачки, не ја зголемуваше својата база и бренд.
„На брендот не му одеше добро. Стагниравме со истиот приход … седевме на околу 3 милиони долари пет години“, објаснува Даниел.
Тој изјави за публикацијата дека тој период за него лично бил нефокусиран со фрагментирање на неговото внимание и неподготвеност да ги прифати советите од неговиот персонал. Првата експанзија на брендот во онлајн продажбата била катастрофална од 100.000 долари, кога Даниел вработил некого и против предупредувањата дека не си ја работи работата добро.
Потфатот пропаднал и тој подоцна ја преправил веб-страницата користејќи Shopify, иако го искористил и искуството како алатка за учење и смета дека моментот кога сфатил дека успехот на компанијата зависи од соработката со неговиот тим. Таа промена, во комбинација со период на интензивно лично размислување за тоа што сака да постигне од бизнисот и каде сака да го однесе, означила промена на курсот за компанијата.
Тој почнал длабоко да истражува други успешни деловни лидери, како што е основачот на Лулулемон, Чип Вилсон, и се сретнал со други, како основачот на Пени Скејтбордс, Бен Мекеј. Тој читал незаситно, мотивациони книги од автори како Сајмон Синек меѓу неговите омилени.
До 2016 година компанијата растела со стапка од 15 до 30 проценти годишно, а до 2018 година тој повторно се ребрендирал во LSKD по повеќе од една деценија на обиди, грешки и учење.
Два од најтешките моменти дојдоа во 2018 и 2019 година кога неговиот брат и мајка беа отпуштени, потег со кој тој длабоко се бореше, особено ако се земе предвид нивната рана поддршка, но на крајот се почувствува неопходно да се префрли бизнисот во нова насока. Оттогаш, компанијата се префрли на бумот на „активна облека“, со нивниот „Rep Tight“ еден од нивните најпопуларни артикли.
Компанијата разви сопствена „мека ткаенина“ и собра илјадници позитивни онлајн критики.
Бизнисот сега се потпира на двоканален пристап за продажба на своите производи, давајќи му на брендот видливо присуство додека страната на е-трговија го прикажува целиот асортиман. Ова е поткрепено со софистицирана маркетинг стратегија која вклучува СМС пораки, социјални медиуми и производство на сопствена видео содржина за да се изгради поврзана заедница.
Даниел го припишува евентуалниот успех на бизнисот со подготвеноста да се прифатат грешките, да се учи од нив за да се подобри и да се цени вашиот тим.
da e zdrava i ziva majka mu i nejzinoto megunozje 🙂
Коментирај анонимно