Ова бродче од 12 милиони долари има тркачки мотор од Ферари Ф1

Дали некогаш сте виделе како Ферари оди на отворено море? Иако можеби звучи како фантазија на Џејмс Бонд, таков брод беше направен уште во далечната 1952 година и може да биде ваш за „само“ 12 милиони долари.

Ферари Арно XI од 1952 година е единствен хидроавион, дизајниран од славниот италијански тркач со брзи чамци и инженер Ахил Кастолди за да го собори светскиот рекорд во брзината на вода. За да го оствари својот сон, Кастолди успеал да го убеди Енцо Ферари да го снабди со 4,5-литарски мотор V12 Ферари – а останатото е историја.

Горниот дел на телото може да се пофали со црвениот потпис Ферари, сместен во тврдо дрво, хидроавион и дрво од махагони. Името на тркачкиот брод потекнува од реката Арно во италијанската област Тоскана, но Кастолди всушност го сруши светскиот рекорд на езерото Исео со постигнување максимална брзина од 150,19 км / ч во 1953 година.

Таа брзина беше постигната од два огромни полначи кои додадоа дополнителни километри на час на моторот, благодарение на инженерите од Ф1 кои им помагаа на Кастолди и градежниот работник Кантиери Тимоси при градењето. Она што започна со 385 коњски сили скокна на меѓу 550 и 600 во тркачка мелодија, со пропелер со двојно сечило кое има до 10 000 вртежи во минута.

Кога се повлече од трките во 1954 година, Арно XI беше продаден на Нандо дел Орто, инженер кој ја ревидираше аеродинамиката за подобра стабилност, и му донесе второ место на Светскиот шампионат во 1965 година. Со текот на годините, Арно XI беше изложен во музејот Ферари и тркачки настани. Сега тој е на продажба и може да припадне на некој богат и страствен колекционер на Ферари.

Бродот ќе биде реставриран од Ферари Класиче, официјалната филијала за реставрација на легендарните производители на автомобили. Самиот Ферари никогаш не направил други тркачки чамци по Арно XI, па оттука и големата цена. Сепак, тоа не е најскапата ставка поврзана со Ферари: тоа ќе биде Ferrari 250 GTO, проценет на 52 милиони долари.