Порше тајно развива мега-моќен W мотор со 18 цилиндри и три турбо полначи – најкомплицираниот досега!

Моторите со W-конфигурација и двоцифрен број на цилиндри отсекогаш биле меѓу најсложените и најимпресивните инженерски решенија во автомобилската индустрија. Иако неколку производители досега експериментирале со ваков тип на мотори, новиот W-дизајн на Порше, за кој компанијата неодамна поднесе барање за патент до Светската организација за интелектуална сопственост (WIPO), е навистина уникатен.

Порше тајно развива мега-моќен W мотор со 18 цилиндри и три турбо полначи – најкомплицираниот досега!

Три конфигурирани блока со по 6 цилиндри: W18 со три посебни глави и три турбини

Според описот во патентот, се работи за мотор со три блока по шест цилиндри, што значи W18 конфигурација. Секој од трите блока има своја глава на цилиндри, а сите се поврзани на една заедничка коленеста осовина, поставени под агол од 60 степени.
Во документот на Порше стои следново објаснување:
„Моторот со внатрешно согорување според овој изум, со W-поставеност на цилиндрите, содржи прва, втора и трета банка на цилиндри — секоја со своја глава и соодветен број на цилиндри. Цилиндричните банки се распоредени под агол една наспроти друга.“
Иако во патентот не се наведува директно бројот на цилиндри, цртежите покажуваат по шест свеќички на една банка, што јасно укажува на вкупно 18 цилиндри (3 × 6).
Дополнително, секој блок има свои усисни и издувни канали, што овозможува интеграција на три независни турбополначи — по еден за секоја банка цилиндри. Ова решение ветува огромна моќност и неверојатна ефикасност за ваков тип мотор.
Овој W18 со три турбини би можел да стане еден од најсложените и најмоќните мотори што некогаш ги создала Порше — вистински инженерски подвиг кој го поместува границите на можностите кај моторите со внатрешно согорување.

Три конфигурирани блока со по 6 цилиндри: W18 со три посебни глави и три турбини

Проблеми и сомнежи: трошоци, мал пазар и дали ќе стане реалност овој мотор

Новата W18 конфигурација на Порше носи одредени предности, но секој W мотор носи и свои недостатоци. Најголемата пречка секако е цената на развој и производство. Ваквиот егзотичен мотор би барал специјален автомобил наменет за мошне тесен круг купувачи. Сосема е можно Порше никогаш да не започне со изведба на овој мотор, иако го доби патентот, бидејќи производителите често патентираат уникатни концепти кои никогаш не го гледаат светлото на денот.

Засега нема продавање на три-турбо W18 Порше, но иднината може да донесе бензински чуда

За жал, одговорот е не – не можете да купите Порше со трократен турбо W18 мотор. Барем засега, а можеби и никогаш. Сепак, се уште има надеж дека од Порше ќе дојде возбудлива иновација во областа на бензинските мотори, особено по неодамнешната промена на фокусот од електрични конвенционални модели.

Коментирај анонимно

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *