Познатиот јапонски гигант за производство на автомобили е на „работ на колапс“ – фирмата има само 12 месеци за да преживее
Гигантот во автомобилската индустрија, Nissan, би можел да се соочи со колапс, откако беше предупредено дека компанијата има само 12 месеци за да се одржи.
Јапонскиот производител на автомобили, кој вработува 7.000 луѓе во Велика Британија и 17.000 во САД, започна масивна програма за намалување на трошоците поради значителни финансиски загуби.
Минатиот месец Nissan најави дека ќе укине 9.000 работни места и ќе ја намали глобалната производствена капацитетност за 20 проценти. Компанијата планира да заштеди 2,6 милијарди долари во тековната фискална година поради намалената продажба на нивните најголеми пазари – Кина и САД.
Извршниот директор, Макото Учида, се согласи на намалување на неговата плата за 50 проценти, а сега се известува дека финансискиот директор Стивен Ма поднесува оставка.
Сепак, внатрешни извори стравуваат дека овие мерки нема да бидат доволни, бидејќи Nissan се соочува со силна конкуренција од ривалите кои поуспешно напредуваат со хибридните автомобили.
Пад на продажбата и зголемени долгови
Проблемите дополнително се влошуваат поради потенцијалниот крај на стратешкиот договор со Mitsubishi и Renault, кој опфаќаше пазари во Европа, Јапонија и САД уште од 1999 година.
Според извори на Financial Times, Renault размислува да го намали својот удел во Nissan. Тоа би можело да ги натера Nissan да побараат финансиска поддршка од владите на Јапонија или САД во следната година за да продолжат со работа.
Се сугерира дека до 2026 година компанијата би можела да акумулира долг од 5,6 милијарди долари, што би бил најголем во нејзината историја.
Во првата половина од фискалната година продажбата на Nissan глобално опадна за 3,8 проценти, достигнувајќи 1,59 милиони возила, со пад од 14,3 проценти во Кина.
Обиди за реорганизација
Хидејуки Сакамото, раководител на производството, изјави дека компанијата планира да го намали оперативниот капацитет на своите 25 производни линии за 20 проценти преку промена на брзината на линиите и работните смени за да ја зголеми ефикасноста.
Извршниот директор, Учида, додаде: „Ова беше лекција за нас – не успеавме да ги предвидиме трендовите за популарноста на хибридните и електричните возила“.
Исто така, се разгледува можноста за зајакнување на соработката со Honda, која би можела да купи дел од Nissan, но тоа се смета за „последна опција“.
Кога колабира голема фирма се тресе планетата.
Така другите големи фирми се трескаат за и тие да не колабираат.
На тој начин може да се спаси фирмата што колабира.
Misla bez naravoucenie…Vazno da se kaze nesto. Dobar.
Коментирај анонимно