Прашање кое предизвика дилема кај возачите: Кој трепкач треба да се вклучи при излез од спореден пат со остар агол?
Дали некогаш сте се нашле на крстосница под чуден агол и сте се запрашале кој трепкач треба да го вклучите? Ова, што изгледа како едноставно правило, доведе до жестоки полемики меѓу возачите. Некои мислат дека десниот е точен, други сакаат левиот да биде појасен… Но, што навистина е правилно? Еден инспектор од сообраќајната полиција конечно се јави за да стави крај на забуната.
Крстосници под остар агол – главен извор на конфузија кај возачите
На вакви места возачите што сакаат да излезат од спореден на главен пат најчесто двоумејќи се гледаат лево и десно и бараат најбезбеден момент за да го извршат маневарот. За некои, сигнализацијата е „автоматска“, за други – извор на дилеми. Од една страна, треба да се почитува редот и правилата, но како да се овозможи максимална видливост и разбирање и со другите во сообраќајот?
Возачите поделени: Лев или десен трепкач? Два аргумента, две спротивставени страни
Дел од возачите сметаат дека левиот трепкач е посоодветен, бидејќи автомобилите што доаѓаат по главниот пат подобро го гледаат тој сигнал. Други, пак, почнуваат да се престројуваат веднаш по излезот, користејќи лев трепкач, со цел побрзо да сменат лента – што е спротивно на сообраќајните правила. Од друга страна, има и такви кои строго го користат десниот – бидејќи така пишува во законот кога се врти надесно.
Законот е јасен: При излез од спореден пат под остар агол – користете десен трепкач
Инспектор на сообраќајната полиција појаснува: Според правилникот, мора да се сигнализира со трепкачот во насоката во која навистина се движите – во конкретниот случај, тоа е десно. Дури и ако сигналот не е добро видлив за другите на главниот пат, ваша обврска е да го вклучите десниот трепкач при излез од спореден пат под остар агол.
Колку и да изгледа безначајно, точниот избор на трепкач помага за безбеден сообраќај. Задолжително е да го користите ДЕСНИОТ трепкач кога излегувате на главен пат под остар агол, без разлика што мислат другите возачи. Со ова позиционирате доверба, избегнувате забуни… и казни од полицијата.
Ова нема речиси никаква важност за безбедноста во сообраќајот.
Подобро занимавајте се со важни прашања, како на пример кружен тек. Огромен процент возачи не знаат кој има предност, кој трепкач и кога се дава, како се преминува од внатрешна во надворешна лента, итн.
Луѓе дај бе како медиуми реагирајте за КАТАСТРОФАЛНАТА ПАТНА ИНФРАСТРУКТУРА во СКОПЈЕ .Срамно и болно е колку дупки стар амортизиран нерамен асфалт има по градов …Колите ги искршивме .А за сликата за безбедност во сообраќајот правилно би било возилото да има дополнителна лента во должина од да кажеме 100 метри и од нејзе со лев жмигавец да се уклучи на главниот пат за да возилото и шоферот имаат доволно време да постигнат одредена брзина и време да сигнализираат до возачите кои веќе се движат по главниот пат со намерата дека ќе се уклучат на истиот .
Da zivee drugarot Tito😜😜
U ovaa nasa drzava ima mnogu ovci
Zakonot e donesen Takovov kao što e i treba da se pocitiva.
No kako ke mu dademe do znaenje na vozacot sto se divizi po glavnom pat deka imame namera da se vklucime vo negovata leta za dvizenje ako toj nemoze da gi vidi nasite trepkaci.
Se soglasuvam so vas, ako glavniot pat bese kruzen tek, togas kje dadevme lev trepkac, ja iskazuvame nasata namera a zakonot moze da se smeni
Sramota e da se prasa ova, sto stana so lugevo, sve nepismeno….ili novinarcinjava neznaat vise sto glupost da stavat….uzas.
Tocno e deka pri isklucuvanje treba da se dade desen zmigavec,no koga veke sme se isklucile ,prodolzuvame da se dvizime po lentata za isklucuvanje no taa pred noviot glaven pat stanuva lenta za vklucuvanje na toj glaven pat i so lev zmigavec treba da mu signalizirame na onoj koj naiduva deka se vklucuvame vo negoviot pravec na dvizenje.
Pustete 4 zmigavci i nema dilema
Lugje so sto se zanimavame, dodeka toneme na site polinja. A vprocem ne treba da si Ajnstajn za da znaes deka vrtis levo lev trpkac, desno desen trepkac, I STOLE STO IMA DA ZNEA TOJ STO SE DVIZI PO GLAVNIOT PAT TI KAJ KE ODIS, TOJ IMA PRVENSTVO NA DVIZENJE TOJ STO SE VKLUCUVA TREBA DA CEKA.
За новите денешни возачи ова воопшто не е важно . Тие веќе не користат трепкачи во ниедна ситуација.
Kako prvo i posledno Kulturata,Metalitetot i kvalifikacijata za samata V.Dozvola se so najgolemo znacenie za ovakvata Saobrakajna sostojba vo koja se naodjame,vo skoro idno vreme ne gledam na podobri Disciplini…
Коментирај анонимно