Рударство со камиони од 90 тони БЕЗ возач – дали светот е подготвен да ѝ верува на оваа нова кинеска технологија?

Во Внатрешна Монголија, Кина започна нова ера на рударство – без возачи. Енергетскиот гигант Huaneng ја пушти во работа најголемата флота на автономни електрични рударски камиони во светот: 100 целосно автономни возила во јагленокопот Yimin.

Овие камиони користат вештачка интелигенција и 5G-Advanced технологија од Huawei. Опремени со облачна обработка на податоци и паметни сензори, тие можат самостојно да се движат, да товарaт и да растовараат – без присуство на човек во кабината.

 

Рударство со камиони од 90 тони БЕЗ возач - дали светот е подготвен да ѝ верува на оваа нова кинеска технологија?

Идеално решение за суровите климатски услови во регионот

Секој камион работи на батерија од 564 kWh (литиево-железо-фосфатна), има капацитет за товар до 90 тони и функционира во екстремни температури до -40°C – што ги прави идеални за суровите климатски услови на регионот.

Системот вклучува автоматска замена на батерии и отпорност на сите временски услови, што овозможува непречена работа 24/7. Овие возила претставуваат значаен чекор напред во автоматизацијата и дигитализацијата на тешката индустрија.

Идеално решение за суровите климатски услови во регионот

Со овој проект, Кина покажува како вештачката интелигенција може да трансформира дури и најтешките и најопасните работи. Прашањето што останува е: Дали светот е подготвен да му верува на камион од 90 тони – без возач?

 

Коментирај анонимно

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *