Шеф кој вработил стотици луѓе открива: една грешка што кандидатите мора да ја избегнат
Скот Танен, основач и директор на Boll & Branch, кој лично интервјуирал повеќе од 1.000 луѓе и вработил од 400 до 500, открива што за него е најголемиот аларм во текот на интервјуата и што секогаш прво прашува за да го открие тоа.

Содржина:
- Директорот кој интервјуирал илјадници: Најголемиот аларм е кога кандидатот не е подготвен
- Површинското знаење не е доволно: Како да се препознае дали кандидатот истражувал за компанијата
- Подготвеноста и љубопитноста се клучни: Вистинското прашање за кандидатите
- Пример за успешен кандидат: Желбата за учење и восхитот кон компанијата се поценети од искуството
Директорот кој интервјуирал илјадници: Најголемиот аларм е кога кандидатот не е подготвен
Танен открива дека секогаш првото прашање што го поставува на секое интервју е: „Што знаете за Boll & Branch?“ Тој вели: „Мислам дека кога луѓето не ја направиле домашната задача, тоа е најголемиот аларм. Не мора да ги знаете сите одговори, но мора да сте се потрудиле да се информирате.“ За него, вистинската подготовка е јасен показател за сериозноста на кандидатот.
Површинското знаење не е доволно: Како да се препознае дали кандидатот истражувал за компанијата
Танен бара кандидатот да покаже дека се запознал барем со основните информации за компанијата. „Очекувам барем да речат: ‘Научив ова’ или ‘Бев на вашата веб-страница и знам дека работите на овој начин.’ Ако не можат барем да ми го кажат она што стои на нашата Википедија страница, веројатно не почнуваме на најдобар начин“, вели тој. Танен посочува дека не е доволно некој да знае само дека произведуваат постелнина, туку да разбере дека прават луксузна органска постелнина, ткаенини, ноќница, мебел и производи за домот.
Подготвеноста и љубопитноста се клучни: Вистинското прашање за кандидатите
Добрата подготовка значи кандидатот да има прашања за интервјуерот, да покаже самодоверба, ентузијазам и љубопитност за тоа што ќе постигне ако ја прифати улогата. „Кажи ми што те возбудува, што мислиш дека може да научиш од нас, и обратно, како ти можеш да придонесеш“, објаснува Танен.
Пример за успешен кандидат: Желбата за учење и восхитот кон компанијата се поценети од искуството
Танен се присетува на еден од најдобрите разговори кои ги имал – интервју за стажирање со студентка која немала искуство со продажна промоција, но преку сопствен бренд во студентските денови покажала иницијатива и голема желба да учи како функционира Boll & Branch. „Тоа беше едно од најдобрите интервјуа што сум ги правел“, вели Танен, „зашто почувствував нејзината неверојатна желба за учење и восхит кон тоа што сме го изградиле.“ Таа студентка сега се очекува да се врати во компанијата на полно работно време по дипломирањето.

Коментирај анонимно