Сопственик на кафуле исфрлил семејство од неговиот локал поради гласните деца: Херој или човек „без осет“?

Еден сопственик на кафуле предизвика дебата онлајн откако откри како побарал од една фамилија да го напушти кафулето поради непримерното однесување на нивните деца. Инцидентот вклучувал плачење, при што неколку предмети биле бутнати, создавајќи гласен хаос. Некои го поддржаа сопственикот во одржувањето на мирната атмосфера, додека други, вклучително и сведок кој застанал во одбрана на семејството, го критикуваа неговото решение, отворајќи дискусии за родителството и однесувањето на јавно место.

 

 

 

Една мајка, сведок таму, сведочела како четиричлено семејство било замолено да го напушти кафулето поради плачењето на децата. Сведокот Лаура била шокирана додека гледала како управата на кафулето им се заканува на родителите со полиција ако не го напуштат објектот. Според Лаура, родителите се обиделе да ги смират своите две и тригодишни деца.

„Тоа е тажно и покажува дека сè уште не разбираме доволно за развојот на мозокот кај децата. Сопственикот можеше да им понуди помош или да побара еден од родителите да ги прошета децата, но наместо тоа, ги избрка“, изјавила Лаура.

Сопственикот на кафулето, пак, објаснил дека инцидентот започнал кога децата се скарале за една топка сладолед. Постарото дете, покажувајќи незадоволство, превртело прибор за јадење и фрлило метален сад на подот. И покрај првичните сигнали дека ситуацијата ќе се смири, семејството продолжило да седи и плачот траел 15 минути. Сопственикот побарал од нив да заминат, на што таткото рекол дека тој е лош бизнисмен, а сопственикот одговорил дека проблемот е нивното „лошо родителство“.

 

 

Лаура, која не го видела целиот инцидент, застанала во одбрана на семејството и го обвинила персоналот дека постапиле неправилно. Таа подоцна споделила видео на социјалните мрежи, критикувајќи го кафулето, но повеќето коментари ја поддржале одлуката на сопственикот, при што некои дури рекле дека „би сакале повеќе места да исфрлаат деца кои не се однесуваат како што треба“.

Сопственикот изјавил дека бизнисот цвета по инцидентот, а коментарите главно биле позитивни, со зголемени продажби веднаш по настанот.

Коментирај анонимно

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *