Тајните на небото: Пилот открива фасцинантни детали за патувањето со авион – од каде да седите за да избегнете турбуленции до тоа колку заработуваат пилотите
Пилот на авиокомпанија „Американ ерлајнс“ открива некои деловни тајни заедно со голем број фотографии на кои ужива во животот меѓу неговиот бурен работен распоред.
Гарет (29) од Северна Каролина има собрано повеќе од 600.000 следбеници на Инстаграм и сличен број на ТикТок, со неговите објави детално опишани за животот зад сцената како пилот на комерцијална авиокомпанија. Во едно од неговите неодамнешни видеа, Гарет се осврнува на „каде оди изметот во авионите“ и вели дека додека многу луѓе мислат дека е фрлен во текот на летот „на населението долу“, тој всушност „минува низ водовод до задниот дел на авионот“. Потоа, кога авионот ќе слета, копнениот екипаж го отстранува акумулаторот на тоалетот преку цевки.

Продолжувајќи на темата отпад, тој открива: „На лет 747 на долги релации, тоалетите може да се исплакнат над илјада пати, создавајќи над 320 литри отпад. Тоа е многу!“
Во друга објава на ТикТок, зависникот од авијација одговара на прашањето: „Дали пилотите спијат во авионите?“ Тој им објаснува на гледачите дека одговорот е „да“, но „не е она што го мислите“ и дека не е само случај на дремење на столчето.

При прикажувањето на фотографија од таен оддел за спиење на персоналот во авион, Гарет продолжува: „Само да биде јасно, пилотите не спијат на палубата за летање на долги летови. Всушност постои нешто што се нарекува зголемен летачки екипаж што значи дека има повеќе од само двајца пилоти на палубата за летање. Пилотите всушност наизменично одат на одредено место за одмор. Многу од овие авиокомпании на долги релации всушност имаат одредени места на спрат за екипажот кои не се во видното поле на патниците“.

Еден од постовите на Гарет се осврнува и на тоа што се случува кога гром удира во авион. Тој вели дека откако смртоносен гром го погоди авионот во 1967 година поради катастрофална експлозија на резервоарот за гориво, работите станале значително побезбедни со авиони изградени да издржат такви удари. Според Гарет, кој станал пилот на 18-годишна возраст, секоја комерцијална авиокомпанија ја погодува гром барем еднаш годишно и тоа му се случило еднаш во текот на неговата авијациска кариера. Тој се присети: „Громот всушност удри точно под моите стапала“.
Националната метеоролошка служба вели дека комерцијалните патнички авиони се погодени од гром во просек еден или два пати годишно. Тие се дизајнирани и изградени за да имаат спроводливи патеки низ авионот за да го преземат ударот на гром и да ги спроведат струите.

Кога станува збор за избор на место во авионот со најмалку турбуленции, тој препорачува да се одлучите за едно место во близина на крилото. Д-р Кеј Снајдер, претседател на Советодавната служба за воздухопловна медицина, вели дека седиштата над крилата – обично се наоѓаат во редовите од 10 до 30 – обезбедуваат поголема стабилност бидејќи се поблиску до „центарот на масата“.

На финансиски план, многу го прашаа Гарет за тоа колку заработуваат пилотите бидејќи тој често покажува погледи на неговиот луксузен начин на живот, уживајќи во дизајнерски модни брендови, луксузни автомобили и хотели со пет ѕвезди. Тој вели дека нововработениот регионален пилот може да заработи од 50.000 до 60.000 долари годишно, а потоа да дополни околу 100.000 долари.

Во големите авиокомпании, тој вели дека платите се големи. „Ако сте на последното место ќе заработувате по 75.000 до 85.000 долари, а потоа небото е граница. Има некои карго пилоти и капетани кои заработуваат од 700.000 до 800.000 долари, но ако сте нормален капетан, можете да очекувате да заработувате од 200.000 до 300.000 долари годишно“.

Конечно, на тема Chemtrails – теоријата дека владите или другите сили се ангажирани во тајна програма за додавање токсични хемикалии во атмосферата од авионите – пилотот вели: „Тоа не е вистина. Тие всушност се нарекуваат контраили. Во суштина само навистина студен воздух на надморска височина што минува низ турбина оставајќи ја кондензацијата надвор од задниот дел, па оттука и името „кон“. Тоа е исто како што шетате надвор во навистина студен ден и издишувате топол воздух – во основа самите создавате контрадикторни“.

Коментирај анонимно