Татко ѝ ја направи ѕвезда на социјлните мрежи на 10 години – сега, на 16, Салиш Матер открива колку е тешко да пораснеш пред очите на 46 милиони луѓе

Салиш Матер имаше само 10 години кога за прв пат се појави на каналот на нејзиниот татко, Џордан, на Јутјуб. Тогаш, 5 милиони луѓе го следеа фотографот што стана креатор на содржини, гледајќи како се впушта во разни чудни предизвици. Но токму кога одлучи да ја вклучи својата ќерка во фитнес-предизвикот – во кој се соочи со бодибилдер од Muscle Beach – животот им се смени за секогаш. Овој краток момент ја промени иднината на семејството и почна нова ера на интернет-слава со милиони фанови и низа контроверзии за тоа како треба децата да растат во дигитална ера.

Татко ѝ ја направи ѕвезда на социјлните мрежи на 10 години – сега, на 16, Салиш Матер открива колку е тешко да пораснеш пред очите на 46 милиони луѓе

Содржина:

Видеото со бодибилдинг собра над 30 милиони прегледи и одеднаш татко и ќерка станаа светска сензација

„Тогаш, навистина, сфатив: ‘Вау, таа е одлична во ова’,” изјави 59-годишниот татко на две деца за The Post. „Почнавме да гледаме поголем ангажман од публиката. Сега за гледачите бев татко, и постоеше релација со која можеа да се идентификуваат. Најдовме ниша што воопшто не ја предвидовме.“ Видеото, снимено пред шест години, денес има над 30 милиони прегледи. Од тогаш започна нивната заедничка приказна, секоја недела објавувајќи екцентрични предизвици и игри кои собираат и до 50 милиони прегледи на Јутјуб.

Видеото со бодибилдинг собра над 30 милиони прегледи и одеднаш татко и ќерка станаа светска сензација

Тандемот денес има 46 милиони следбеници, но отвора и критични прашања: Дали е вистинско или експлоатација?

Следејќи го нивниот успех, се отвораат критични прашања околу тоа како децата треба да живеат онлајн. Многу родители денес се плашат од изложувањето на децата, а сега и Австралија воведе забрана за пристап до социјални мрежи за деца под 16 години, деактивирајќи над 1 милион детски профили. Сепак, Џордан потенцира дека внимателно бираат што споделуваат: „Не сме канал каде што откриваме сè за себе. Не снимаме одмори, сами одбираме што да прикажеме.“

Тандемот денес има 46 милиони следбеници, но отвора и критични прашања: Дали е вистинско или експлоатација?

Салиш Матер освои две награди на Nickelodeon и има повеќе А-лист обожаватели отколку што сонуваат нејзините врсници

Во последните пет години Салиш постигна ниво на слава што го сфаќа само новата генерација што расте со интернет. Таа доби две награди на Nickelodeon Kids’ Choice Awards и заработи обожаватели како Клои Кардашијан, Шакира и Др. Дре. Освен огромната публика, е ко-основач на брендираната нега за кожа за тинејџери, „Sincerely Yours“, што беше распродадена во Sephora набргу по стартот. Ако се суди според настанот по повод лансирањето кога се собрале над 80.000 фанови – таа е навистина феномен.

Салиш Матер освои две награди на Nickelodeon и има повеќе А-лист обожаватели отколку што сонуваат нејзините врсници

Но славата не ѝ значи ништо: „Јас не се сметам за позната – јас сум само обична тинејџерка“

И покрај целиот притисок, Салиш инсистира: „Не се сметам за позната; не го сакам тој збор. Само сум обична тинејџерка, а понекогаш кога некој приоѓа, тогаш ми текнува на сè тоа“, изјави таа за The Post. Џордан додава дека никогаш не планирал да ја вклучи ќерката, но сега поминуваат повеќе време заедно и професионално и приватно.

Но славата не ѝ значи ништо: „Јас не се сметам за позната – јас сум само обична тинејџерка“

Семејната формула за успех: Јутјуб, креативен тим и заштитена приватност

Џордан, кој беше фотограф за танчари, започнал во 2017 година со серијата „10-минутен фото предизвик“. Кога Салиш стана дел, гледаноста експлодираше. „Сакав да работам со неа, беше талентирана и забавно ни беше. Најтешкото прашање беше: Дали таа навистина сака да го прави ова? Сепак, пет години секоја недела сè уште снимаме“, рече Џордан. Познатите видеа како „My Daughter Survives 100 HOURS ALONE“ или „Sneaking Into YouTube Millionaires’ Houses“ собраа стотици милиони прегледи, а каналот им беше во топ-10 според Nielson за сите стриминг платформи минатата година.

Семејната формула за успех: Јутјуб, креативен тим и заштитена приватност

Братот Хадсон и мајката Лорен имаат свои улоги – но мајката ретко се појавува пред камера

Покрај Салиш, и 19-годишниот Хадсон, нејзиниот брат, има свој Јутјуб канал со над 2 милиони следбеници. Само мајката Лорен ретко може да се види на интернет. Сепак, Салиш и татко ѝ нашле начин да останат блиски и покрај работните обврски. „Пред некое време се каравме почесто, но сега сме многу поблиски“, открива Салиш. Џордан објаснува и дека доста полесно одвојуваат работа од приватен живот благодарејќи на креативниот директор Роуан, кој е долгогодишен пријател на семејството.

Братот Хадсон и мајката Лорен имаат свои улоги – но мајката ретко се појавува пред камера

Што значи нормален живот за интернет-ѕвезда? Видеата се снимаат само во недела, а Салиш оди на училиште и спортува

На прашањето како изгледа нејзиниот ден, изненади: „Одам во училиште, спортувам, се дружам со другарки – како што прават сите на моја возраст“. Џордан откри дека снимањето е само во недела, а другите денови, тимот подготвува се’. „Таа има голем придонес кога сака, но не сакам да ја оптоварувам”, вели тој. Нејзините профили на социјалните мрежи се под строга контрола: на Инстаграм не дозволува сите да ја означуваат, а на ТикТок нејзините видеа не може да се вметнат на други места, што ѝ дава чувство на контрола.

Проблемот со децата-ѕвезди и зборовите дека таткото ја експлоатира: „Тоа не е вистина, зашто не ја познаваат нашата релација”

Светот веќе има видено негативни примери: Бритни Спирс или Џенет МекКарди кои беа финансиски искористувани од своите родители. Но, Џордан потенцира: „Луѓето што не гледаат нашата содржина веднаш мислат дека ја експлоатирам. Никогаш не ја гледале нашата релација. Само претпоставуваат дека татко ја користи ќерка си за пари. Тоа не е вистина.“

Таткото верува дека генерацијата на тинејџери има невиден потенцијал преку дигиталната економија

Додека повеќето родители би биле загрижени да им дозволат на нивните деца да бидат толку јавни, Џордан нема сомнежи бидејќи тврди дека тие внимателно одбираат што да покажат. „Не прикажуваме приватност. Избираме што, а тоа што го споделуваме, навистина е искрено. Иронично, понекогаш тие што откриваат најмногу се најмалку искрени.“ Џордан додава и порака до другите родители: „Мојата генерација родители сè уште не сфатила каква можност е ова. Креативната економија има неограничен потенцијал, а белите јаки најверојатно ќе ги нема за пет години од страна на вештачка интелигенција.“

Среќата на ќерката е најважна: „Ако не е среќна, не треба да го правиме тоа“

Без разлика што ќе избере Салиш за својата иднина, Џордан го има само едно правило: „За мене, најважно е нејзината среќа. Ако таа е среќна, тоа е одлично. Ако не е, тогаш не треба да го правиме тоа.“

Коментирај анонимно

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *