Тест: Дали можете да разликувате брендиран производ од неговата копија?
Понекогаш може да биде доста тешко да се разликува оригинален предмет од лажен, особено ако не можете на око да го препознаете квалитетот на шевовите или да забележите мали нијанси во нијансите на боите. Сепак, понекогаш позабележителни детали можат да дадат неквалитетни предмети. Решивме да смениме само неколку ситници на оригиналните предмети, за да можете да проверите дали можете веднаш да забележите лажен.
1. Lacoste маица
.
.
.
.
.
.
2. iPhone
.
.
.
.
.
.
3. Saint Laurent чанта
.
.
.
.
.
.
4. Nike патики
.
.
.
.
.
.
5. Louis Vuitton чанта
.
.
.
.
.
.
6. Levi’s фармерки
.
.
.
.
.
.
7. FILA патики
.
.
.
.
.
.
8. Burberry чанта
.
.
.
.
.
.
9. PUMA патики
.
.
.
.
.
.
10. Givenchy парфем
.
.
.
.
.
.
11. Adidas патики
.
.
.
.
.
.
12. Chanel чанта
.
.
.
.
.
13. Reebok патики
.
.
.
.
.
.
Одговори:
- Оригиналното лого на Lacoste содржи четири бои: зелена, црвена, црна и бела. Од 1984 година, устата на крокодилот е црвена.
- Логото на Apple е јаболко со загриз на десната страна. Овој детаљ е додаден за овошјето да не се меша случајно со цреша.
- На оригиналните торби на Saint Laurent, буквите YSL се испреплетени на посебен начин: буквата „S“ прво поминува под десниот горен дел од буквата „Y,“ го преклопува левиот горен дел, поминува зад основата на буквата, го преклопува горниот дел од буквата „L“ и се крие под нејзиниот долен дел.
- Логото на Nike производите изгледа како „Swoosh“ со остар завиткан дел на левата страна и помазна линија на десната страна, како да некој брзо го нацртал со пенкало.
- Оригиналните торби на Louis Vuitton имаат уникатен дезен со четири елементи: буквите „LV,“ темна ѕвезда во светол ромб, светла ѕвезда и темен цвет во светол круг. Сите елементи се поставени на одредено растојание.
- Од 1969 година, црвеното лого на Levi’s има две идентични лакови на дното, кои наликуваат на обликот на крило од лилјак.
- Во логото на FILA, последните две букви се поврзани на дното, а буквата „A“ има мал прекин на долниот лев дел.
- На оригиналните торби на Burberry има само две црвени линии што се протегаат меѓу црните и белите линии, пресекувајќи се под прав агол.
- До 1974 година, опашката на пумата на логото на PUMA беше речиси паралелна со телото на животното, но подоцна дизајнерите ја подигнаа нагоре. Во името на компанијата се појавува комбинацијата на букви „CH.“
- На некои Adidas производи сè уште може да се види трилист со три линии што го пресекуваат. Препознатлив детаљ на трилистот е засекот на дното во форма на буквата „М.“
- На оригиналните Chanel торби, двете букви „C“ секако се испреплетени. Десната буква на горниот дел оди над левата, а долната буква е под неа.
- Во името на Reebok нема буквата „а.“
Јас ова би го дефинирал по место на купување… Ако се снабдуваш на Бит Пазар за очекување е дека робата нема да биде брендирана (Бадел-Бабел, Адидас-Абибас…)
Коментирај анонимно