Во кои автомобили е најдобро да инвестирате овие денови, дали е тоа новиот „Фолксваген“ или „Цитроен“, автомобилот на годината?
Повеќето нови автомобили се соочуваат со опаѓање на вредноста до 20 години пред да бидат испратени во отпадот. Но, неколку од нив се неприкосновени класици или вредат како колекционерски предмети.
Па, еве ги кои се идните модерни класици што би можеле да бидат вредни инвестиции.
Фолксваген ID Buzz
Овој футуристички приказ на ретро дизајн се потпира на многу саканиот камперван на VW. Беше инстант хит, дури и пред да излезе, благодарение на неговиот целосно електричен статус со нулта емисија гасови. Неговиот забавен изглед исто така сигурно ќе го привлече вниманието на ентузијастите. Но, исто така е практичен, со флексибилни седишта и простор за багажникот.
Нова цена: oд 75.000 долари.
Ариел Номад
„Номад“ се најде на списокот поради својот уникатен дизајн и механичките предиспозиции кои носат мешавина од забавни и екстремни перформанси. Рачно изработен и достапен во мал број, веќе го привлекува вниманието на ентузијастите.
Нова цена: од 42.000 долари.
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio
Класика од Италија, благодарение на фантастичниот изглед и извонредните перформанси. Ретките варијанти на GTA веќе се продаваат поскапо од цената, што го прави овој модел уникатен за гледање.
Нова цена: од 102.000 долари.
Порше 718 Кајман С
Моторите на „Cayman“ се намалени за да не го надминат купето на неговиот голем брат, но балансот, стилот и управувањето се одлични. Само овој беспрекорен дизајн може да го направи хит со пет ѕвезди во следната деценија. Ретките спецификации и бои, дефинитивно го прават единствен.
Нова цена: од 81.000 долари.
Fiat 124 Spider
Овој стилски автомобил ја комбинира механичката основа на еден од најкомпетентните модерни родстери, јапонскиот MX-5, со прекрасниот италијански изглед. Што не треба да се сака овде? Додадете дека се продаваше во многу помал број од неговиот роднина „Mazda“, и ќе ви стане јасно.
Нова цена: од 24.000 долари.
Mazda MX-5
Оригиналниот модел на овој прифатлив јапонски кабриолет се сметаше за класика по само 18 години лансирање во 1989 година. Тоа е силен показател дека овој модел ќе постигне слично признание. Плус тоа е стилски, спортски и сигурен.
Нова цена: од 35.000 долари.
Citroen забрзува кон автомобилските „Оскари“
Верзиите од следната генерација на супер-мини C3 на „Citroen“ го зафатија местото на автомобилските „Оскари“.
Целосно електричниот Citroen e-C3, од 27.000 долари доби награда за „Автомобил на годината“ и „Достапен електричен автомобил на годината“ на наградите „Auto Express“ за 2024 година. Бензинскиот C3 од 22.000 долари беше најдоброто супермини.
Електричниот e-C3 е првиот модел од матичната компанија „Stellantis“ кој има нова платформа „фокусирана на EV“, која користи батерија од 44 kWh.
Коментирај анонимно