За мобилните телефони, автопилотот, Бермудскиот триаголник: 9 најчести митови за патување со авион

Иако летањето е начин на патување кој милиони луѓе го користат секој ден, сè уште има многу мистерии кои се вртат околу тоа како точно функционира воздушниот сообраќај и што можете да понесете со себе на вашето патување, на пример. Без разлика дали сте чест патник или редок патник, веројатно сте слушнале различни митови за летање.
Подолу ви ги откриваме 9-те најчести митови за воздушниот сообраќај во кои луѓето сè уште веруваат – па понатаму ќе знаете точно што е реално, а што е едноставно мит!

Мит 1: Пилотите го избегнуваат Бермудскиот триаголник

Факт: Бермудскиот триаголник се наоѓа северно од Карибите. Областа доби негативна репутација благодарение на митот дека особено голем број бродови и авиони се чини дека исчезнале таму под мистериозни околности. Денес знаеме дека Бермудскиот триаголник не претставува посебна опасност. Пилотите не ја избегнуваат областа и летаат во неа нормално.

Мит 2: Да се ​​биде роден во авион значи бесплатно патување цел живот

Факт: Кога недоносено бебе на лет од Саудиска Арабија до Индија во 2017 година доби неограничени бесплатни летови доживотно, многу луѓе претпоставуваа дека се дава за секое бебе родено во авион, а всушност тоа е многу ретко. Бидејќи многу авиокомпании и онака го ограничуваат патувањето со авион по 36-та недела од бременоста, шансите тоа да се случи се доста ретки.

Мит 3: Авионите најчесто летаат на автопилот

Факт: Широко се верува дека покрај полетувањата и слетувањата, со авиони најчесто се лета преку автопилот. Сепак, тоа не е случај. Автоматскиот пилот служи како напреден GPS, кој обезбедува информации за насоката и позиционирањето, но не е способен да управува со авионот самостојно. Наместо тоа, автоматскиот пилот им помага на пилотите да го избегнат заморот на кој би биле изложени доколку мораат постојано да бидат свесни за нивната траекторија и сите информации што одат со неа. Пилотите поминуваат низ години на обука за да бидат квалификувани да управуваат со комерцијален авион, така што тие се оние кои се одговорни за вашиот лет кога седат во пилотската кабина – автопилотот само помага!

Мит 4: Мобилните телефони влијаат на навигациските системи

Факт: Кога авион треба да полета или слета, добивате најава за исклучување на мобилните телефони. Многу луѓе веруваат дека тоа е затоа што мобилните телефони можат да влијаат на навигацијата или другите системи во авионот, но тоа не е точно.

Кога ќе добиете најава за отстранување на вашата електроника, пристигнуваат други важни информации. Персоналот на авионот сака патниците да обрнат внимание на оваа информација. Во случај нешто да не оди според планираното за време на полетувањето или слетувањето, тие сакаат луѓето да бидат внимателни и да знаат точно што да прават.

Сега кога ја знаете вистината зад овој мит, тоа не значи дека треба да продолжите да ја користите вашата електроника кога персоналот на авиокомпанијата ќе ви каже да ја оставите настрана. Знаеме дека овие информативни видеа може да изгледаат малку досадни, но важно е да се обрне внимание. Сепак, безбедноста е на прво место.

Мит 5: Пилотите и копилотите јадат различна храна

Факт: Иако ова не е официјално правило, многу авиокомпании препорачуваат пилотот и копилотот да не јадат исти оброци. Ова е за да се осигура дека барем еден од нив ќе остане способен да лета ако одредено јадење погрешно „легне“ на стомакот. Други авиокомпании им препорачуваат на своите пилоти барем да јадат во различно време.

Мит 6: Авионски тоалет го исфрла отпадот среде лет

Факт: Спротивно на она што може да мислите, тоалетите во авионите не се дизајнирани за едноставно да се испразнат во воздух со притискање на копче. Всушност, отпадот патува низ цевките за да се складира во контејнер на задниот дел од авионот, до кој може да се пристапи само од надворешната страна на авионот. Затоа, бидете сигурни дека е целосно невозможно да се испразни отпадот од резервоарот за време на летот.

Мит 7: Бури и молњи можат да урнат авион

Факт: За луѓето кои се нервозни поради летањето, бурите и молњите можат да бидат исклучително застрашувачка работа. Многу луѓе погрешно веруваат дека ударите на гром всушност можат да предизвикаат нестабилност на летот, па дури и паѓање. Всушност, ударите на гром во авион се многу чести. Авионите се дизајнирани за овој феномен за да ги чуваат патниците безбедни. Удар на гром нема да го урне авионот.

Мит 8: Пилотите имаат падобрани за итни случаи

Факт: И покрај тоа што некои луѓе мислат, пилотите всушност не носат падобрани за итни случаи – па дури и да ги носеле, не би можеле да заминат среде лет! Првата одговорност на пилотот е да се грижи за своите патници и екипаж, така што во случај на итност можете да бидете сигурни дека вашиот високо обучен пилот ќе биде тука за да ве води низ какви било проблеми, наместо да се откаже од вашиот лет со својот падобран! Друга работа, тој не може само да ја отвори вратата од авионот и да скокне надвор (освен можеби на филм).

Мит 9: Губењето на моторот ќе предизвика пад на авионот

Факт: Никој не би ве обвинил дека се плашите од најлошото – ако некој од моторите на вашиот авион се расипе среде лет, и навистина, многу луѓе мислат дека ова сценарио би предизвикало пад на авионот. Всушност, дури и ако леталото ја изгуби функцијата во двата мотори, сепак би можело да лизга на значително растојание за да може принудно да слета. Пилотите се обучени да се справуваат со дефект на моторот дури и за време на полетувањето и можат безбедно да управуваат со авион само со еден мотор.

Отсекогаш ве мачеле големите прашања? Верувате дека светот не е толку едноставен и дека постојат и работи кои не ги гледаме? На вистинското место сте. Посетете го каналот Мистерии и урбани легенди.