Зошто јаболкото на „Apple“ е гризнато? Дизајнерот на логото ја открива тајната и причината е многу поедноставна од што си мислевте!
Дали некогаш сте се запрашале зошто на логото на „Apple” јаболкото е гризнато ?
Се појавија многу теории за тоа како настанало познатото лого, при што некои сугерираат дека тоа е инспирирано од Сер Исак Њутн, кој фамозно ја формулирал теоријата за гравитација кога јаболко му паднало на глава.
Други мислат дека тоа би можело да биде поврзано со британскиот математичар Алан Тјуринг кој го пробил германскиот код за енигма за време на Втората светска војна.
Откривачот на шифри бил осуден за хомосексуална врска, а подоцна бил пронајден мртов отруен со цијанид, а неговото тело славно лежело покрај половина изедено јаболко.
Ние денес ја открива вистинската причина зад сега познатото лого – и тоа е многу поедноставно отколку што веројатно мислите.
Почетното лого на „Apple” беше инспирирано од Њутн, при што ко-основачот на „Applе”, Рон Вејн, го прикажува научникот како седи под дрво.
Сепак, покомплексниот дизајн набрзо беше сменет во логото на „Apple” што сите го знаеме денес, со исклучок на моментот со виножитото.
Едноставниот и елегантен дизајн се држеше со децении, а Роб Јаноф, генијот зад него, ја откри вистинската причина зошто логото на „Applе” има гризнат залак на него.
Во времето кога го дизајнирал логото, во 1977 година, Роб работел за агенцијата „Regis McKenn”, која се занимавала со „старт-ап“ на „Apple”.
Зборувајќи за значењето зад закакот, тој изјави за „Форбс” дека формата на јаболкото всушност немала никаква врска со компјутерите во тоа време. Дизајнерот откри дека јаболкото е гризнато е за да се разликува овошјето од цреша.
Роб го додал метафорично залчето во „целото знаење“ што го содржел компјутерот, а исто така било поврзано и со компјутерскиот термин „бајт“.
Тој објасни дека „не бил доволно компјутерски писмен за да го види тоа на почетокот“, но бил свесен за врската од неговиот креативен директор Чип.
Објаснувајќи зошто логото од 1977 година ги содржи сите бои на виножитото, Роб вели дека тоа има врска со USP на производот.
Тој додаде: „Компјутерот на „Apple” беше единствениот што можеше да прикажува слики во боја“.
Коментирај анонимно