14 ситуации кога луѓе платиле за нешто, но добиле КАТАСТРОФАЛНА услуга!

Луѓето плаќаат за стоки и услуги со надеж дека ќе добијат нешто со навистина висок квалитет. Сепак, овие очекувања не се секогаш оправдани. Понекогаш суровата реалност прави свои прилагодувања и покажува примери на таква противуслуга што не знаеш дали да плачеш или да се смееш.

Ние искрено сочувствуваме со луѓето кои се доволно несреќни да се соочат со епски третман од овие несериозни услужни компании.

1. „Резервирав хотелска соба. Првата фотографија е превземена од нивната страница, а втората е кога јас сликав на местото на настанот“

2. „Повикав влечна служба за мојот автомобил. По кратко време автомобилот падна и вака го влечеа цел пат“

3. „Денес пицата и беше вака испорачана“

4. „Веднаш е јасно дека ова е рачно изработено“

5. „Наместо да тропне на врата и да ни го предаде пакетот, курирот го фрли во станот, преку отворениот прозорец“

6. „Купив сендвич од 9 долари на аеродромот“

7. „Конечно пристигнаа моите сосови за скара. Ви благодариме на испораката!“

8. „Изгледаше како парче лосос за 34 долари, го добив вака. Исто така и чинијата беше екстремно валкана!“

9. „Бакшишот од 6 долари очигледно не беше доволен за доставувачот да не ми ја допира храната“

10. „Платив дополнително за седиште до прозорецот“

11. „Нарачав телевизор, но ми беше доставен скршен. Побарав замена и видете што ми донесоа повторно!“

12. „И ја покажав оваа фотографија на маникирката, рече дека може да ми направи слично!“

13. „Нарачавме торта за син ни Ајден, еве како стигна тортата“

14. „Му пишав на менаџерот на суши барот за ова, а тој ми одговори дека не користат ракчиња во боја“

Дали ви се случила и вам некоја ваква ситуација? Како реагирате во овие моменти?

Коментирај анонимно

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена.