5 кинески брендови на електрични автомобили, кои може да завладеат со светот

Пазарот на нови автомобили ќе изгледа многу поинаку во наредните години со голем број нови и подобрени електрични возила што ќе бидат лансирани во скора иднина. Но, нема да бидат само автомобилите различни, туку и марките што ги произведуваат. Автомобилските фирми од Кина за кои веројатно никогаш не сте слушнале веќе се обврзаа да влезат на пазарот и навестија свои планови.

Ора (Големиот ѕид) – Кина

Great Wall е една од растечките автомобилски групи од Кина. неговиот бренд Ora и се вика Фанки мачка. Кај компактниот електричен хечбек за „Првото издание“ цените ќе почнуваат од 32.000 евра. Примерите од Првото издание ќе имаат батерија од 48 kWh што ќе нуди официјален опсег до 310 км и ќе бидат компатибилни со уреди за полнење од 80 kW што значи дека ќе можат да се полнат до 80 отсто од капацитетот за околу 50 минути. За следната година се шпекулира и модел на батерија од 63 kWh со опсег до 420 км.

Lynk & Co – Кина/Шведска

Lynk & Co е бренд основан во Шведска под знамето на кинескиот Geely, кој веќе може да се пофали со Volvo, Polestar и подмладената марка Lotus.

Нејзиниот прв автомобил кој најверојатно ќе излезе во продажба нема да биде целосно електричен. 01 SUV е бензинско-електричен plug-in хибрид кој веќе е во продажба во седум европски земји, вклучувајќи ги Германија, Шпанија и Шведска.

NIO – Кина

Производителот на ексклузивно електрични возила веќе има линија на премиум модели, вклучувајќи го салонот ET7 и SUV ES8 – и двата веќе се пуштени во продажба во Норвешка, која има најголем пазарен удел на електрични возила насекаде во Европа. Всушност, NIO неодамна се проби во првите 25 најпродавани брендови во скандинавската земја.

BYD – Кина

Кратенка од Build Your Dreams, брендот BYD е поддржан од Беркшир Хатавеј на Ворен Бафет меѓу другите и е најголем кинески производител на електрични автомобили. И досега оваа година, таа испорача повеќе модели на батерии од кој било друг на глобално ниво, со 640.000 продажби во првите шест месеци од годината во споредба со Tesla на второто место со 564.000. Шефовите на BYD изјавија дека се подготвени да продадат 1,5 милиони ЕВ оваа година.

XPeng – Кина

Веќе е достапен за нарачка во Норвешка, а исто така е лансиран во Данска, Шведска и Холандија како дел од пробивањето во Европа.

P5 има импресивни спецификации за перформанси, вклучувајќи домет од 465 км од неговата батерија од 66 kWh, врз основа на официјалниот тест WLTP. Тој е исто така многу хај-тек, со масивен 15,6-инчен инфозабавен екран во кабината и софистициран систем за самостојно возење.

Поголемиот P7 салон исто така се очекува да биде достапен и во Европа, кој ги има истите можности за автономно возење, подолг досег и тврдено време на забрзување до 100 км на час за 4,5 секунди.

Коментирај анонимно

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *