5 навики кои несвесно ги правиме, а можат да ни направат повеќе штета отколку добро

Нашите тела се неверојатни машини на кои се потпираме секој ден. Меѓутоа, понекогаш несвесно правиме работи кои негативно влијаат на нашето здравје и благосостојба. Ајде да разговараме за некои нормализирани навики кои не се здрави за нас и како да ги избегнеме нив.

 

1. Спиење на нашата десна страна

 

Многумина од нас сакаат да спијат на десна страна. Спиењето на десната страна го саботира функционирањето на дигестивниот систем, особено кај оние кои се борат со киселини.

Бидејќи нашиот стомак се наоѓа на левата страна од телото, спиењето на левата страна го олеснува поврзувањето на мускулите помеѓу желудникот и хранопроводникот, или цевката за храна, што помага да се контролира процесот на рефлукс на киселина. Ова е спротивно на спиењето на десната страна, што ги опушта.

 

2. Употребата на антибактериски марамчиња

Употребата на антибактериски марамчиња е во пораст. Сепак, се советува да се одлучите за традиционалниот метод за чистење на рацете со сапун и вода 60 секунди.

Тоа е затоа што оставаат талог на кожата. Плус, тие не ги бришат сите микроби и бактерии. А бидејќи алкохолот е средство за сушење, може и да ја иритира кожата.

 

3. Чувањето на телефонот во предниот џеб

Повеќето од нас ги имаат нашите телефони со нас во секое време. Но, можеби не сфаќаме дека држењето на нашите телефони во предниот џеб од панталоните може да влијае на нашиот репродуктивен систем.

Една нова студија покажа дека кога мажите ги држат телефоните во предните џебови, тоа може да влијае на нивниот квалитет и квантитет на спермата.

 

4. Им веруваме на паметните часовници

Паметните часовници би требало да бидат иднината. Ги носите на зглобот и тие ви кажуваат колку чекори сте направиле, колку скали сте се искачиле и колку сте спиеле. Тие исто така можат да ги следат тренинзите и отчукувањата на срцето.

Проблемот е што овие алатки се неточни во мерењето на пониските нивоа на потрошувачка на енергија, како пешачење или домашна работа. Но, тоа не значи дека тие се бескорисни. Всушност, тие можат да ве мотивираат да останете здрави и да се движите повеќе. Но, нивните податоци секогаш треба да ги земате со резерва.

 

5. Пиењето кафе рано наутро

Многумина од нас уживаат во шолја кафе првото нешто наутро. Сепак, пиењето кафе рано наутро може да биде штетно бидејќи нашите тела произведуваат високо ниво на кортизол во тој период од денот. Земањето кафе за време на времето кога нашите тела произведуваат високи нивоа на кортизол може дополнително да го зголеми нивото на хормонот на стресот, што доведува до други здравствени проблеми со текот на времето.

Бидејќи нивото на кортизол е високо 3 пати на ден, кофеинот треба да се консумира помеѓу 10 часот и пладне, и помеѓу 14 и 17 часот.

Имате ли некоја лоша навика од која сте се одвикнале и ви го променила животот?

 

Коментирај анонимно

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена.