6 начини да шармирате некого според методологијата на специјалните служби

Денес ќе ви прикажеме шест совети од професор по психологија кои ќе помогнат да се добие наклонетоста на буквално секој.

Професорот по психологија Џек Шафер долги години работел како специјален агент на ФБИ и ги учел другите агенти за техниките на влијание и убедување, кои понекогаш се незамисливи без личен шарм. Според него, постои златно правило, со кое можете да освоите која било личност. А тоа звучи вака: „Направете соговорникот да ви се допадне на вас самите.“

1. Направете грешка

Кога Џек Шафер почнува да предава на нови ученици тој случајно прави грешка во изговорот на зборот и им дозволува на учениците да го поправат. „Се преправам дека сум засрамен, им благодарам за вниманието и ја поправам грешката“, вели Џек.

Оваа техника ја користи за да постигне 3 гола. Прво, кога учениците ќе ја поправат грешката на наставникот, тоа ги прави да се чувствуваат посигурни. Второ, тие почнуваат послободно да комуницираат со менторот. Трето, си дозволуваат да грешат.

Оваа техника може да се користи за да се освои секој. Правете грешки, покажете ја вашата несовршеност, оставете ги луѓето да ве поправат. И тие ќе бидат насочени кон вас.

2. Разговарајте со луѓето за нив самите

Премногу сме зафатени со себе и имаме многу мал интерес за луѓето што ги среќаваме. Но, за да ги задоволите луѓето, треба да бидете искрено заинтересирани за нив.

„Ќе стекнете повеќе пријатели за два месеци ако сте вистински заинтересирани за луѓето отколку што ќе стекнете за две години обидувајќи се да ги заинтересирате за вас“. (Дејл Карнеги)

„Кога луѓето зборуваат за себе, без разлика дали тоа е лично или на социјалните мрежи, во мозокот се активираат истите центри за задоволство како вкусната храна или парите“. (Роберт Ли Холц)

Овие два цитати покажуваат колку е важно да разговарате со луѓето за нивниот бизнис за да ја освоите нивната наклонетост. Заинтересирајте се за нивното семејство, биографијата, децата, нивното мислење во оваа и онаа прилика и ќе ви се врати благодарноста, понекогаш и несвесна.

3. Комплимент во трето лице

Понекогаш директните комплименти звучат премногу наметливо. Многу луѓе не се подготвени да доживеат непријатност. Во такви случаи, подобро е да користите комплимент од трето лице.

На пример, сакате да побарате од сметководителката Ана некаква услуга во следнава фраза: „Ана, патем, шефот на одделот за персонал рече дека си најсовесниот вработен во нашата компанија“.

Не е неопходно, се разбира, да се фалат некои професионални квалитети, можете и лични. На пример, вака: „Ана, шефот на одделот за персонал сè уште се сеќава на твојата пита со јаболки што ја донесе за твојот роденден“.

4. Запомнете да сочувствувате

За секој човек е пријатно да знае дека некој внимателно го слуша и ги споделува неговите емоции со него. Се разбира, ако некој почне да зборува за тоа како имал тежок ден, не треба да стенкате: „Каков ужас, ох, кутриот! Особено ако тоа е вашиот шеф.

Обична изјава како: „Да, имавте тежок ден денес и тоа е сосема во ред. На сите им се случува!“ Ако некој каже дека успеал да се справи со тежок случај, можете да го резимирате вака: „Изгледа одлично се справувате денес. Ова е супер!”

Мораме да го убедиме соговорникот дека ги споделуваме неговите чувства и го разбираме. Во исто време, ако се обидувате да поддржите некоја личност, не треба точно да ги репродуцирате неговите зборови. Соговорникот може да биде претпазлив: повторувањето ќе го сфати како нешто неприродно.

5. Побарајте услуга

Бенџамин Френклин рече: „Оној кој еднаш ти направил добро, ќе биде поспремен да ти помогне повторно отколку оној на кого си му помогнал самиот“. Овој феномен е познат како ефект на Бенџамин Френклин. Личноста која покажува учтивост кон друга личност расте во неговите очи. Односно, ако сакате да ѝ угодите на некоја личност, тогаш подобро е да не ѝ правите услуга, туку да барате услуга од неа. Се разбира, не треба да ги злоупотребувате барањата за помош.

6. Натерајте ја личноста да се пофали себеси

Има многу тенка линија помеѓу обичен комплимент и ласкање, па затоа е подобро да го натерате соговорникот да се пофали. На пример, некој ви ја раскажува оваа приказна: „Работев дење и ноќе за да го затворам овој проект“. Овде можете да кажете: „Да, ова бара железна волја“. Речиси е загарантирано дека соговорникот ќе одговори нешто како: „Да, морав да работам напорно за да го предадам проектот на време. Се разбира, завршив одлична работа. Нема што да се каже овде“.

Способноста да се натера човекот да се пофали е аеробатиката. Практикувајте го, израдувајте ги луѓето. И дефинитивно ќе ви се допадне.

Сите овие совети секако не се повик за лицемерие. Ние само сакаме да ви помогнеме да ги задоволите другите луѓе и да живеете во хармонија со сите во светот.

Коментирај анонимно

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена.