6 навистина чудни измислени возила кои оставиле трага во автомобилската историја

Механичар од Илиноис бил повикан да истовари старо искршено возило. Кога се приближил до превртениот „Форд Ренџер“, одеднаш го погоди инспирацијата. Повеќето луѓе би виделе само уништен автомобил, но овој човек виде сосема нов тип на возило. Потоа земал два пикапи, „Форд Ренџер“ и „Форд Ф-150“. Потоа, тој поминал 6 месеци работејќи на ова чудно ново возило. Со двата автомобила во комбинација, тој создаде илузија дека има само еден. Со доволно простор за патници, дури и законски е одобрено да се вози по пат. Со четирите тркала на врвот кои се вртат автономно во склад со оние на патот, тој создава конфузија каде и да вози. Да, и изгледа прилично чудно дури и совршено паркирано.

 

 

Во 1964 година, во САД беше дизајниран мал, лесен џип наречен „Mini Moke“. Тие и го понудија на Велика Британија со верување дека ќе одговара на нивниот терен. Сепак, автомобилот беше отфрлен поради ниското растојание од подлогата, а отворените странични врати не беа сосема приспособени за времето во Англија. Понатаму беше понудено на потоплите клими во Португалија и Австралија. Идејата беше дека може да се користи за туризам, а може да биде лесен начин за патување наоколу. Но, без друга употреба за забавни активности како возење на четири тркала, ја изгуби популарноста. Сепак, со воведувањето на електричните мотори, тој се врати. Па, не е изненадување: дозволата сега е поголема, седиштата се поудобни, а цената е исто така доста прифатлива: автомобилот чини околу 21.000 долари.

 

 

На почетокот на 20 век, автомобилите почнаа да владеат по улиците. Некои од нив беа на пареа, но тоа беше премногу бучно. Имаше дури и електрични возила, но бидејќи не можеа да се напојуваат надвор од градовите, тие исто така не успеаја. Но, имаше друг, почуден дизајн. Во раните 1920-ти, беше измислен „Leyat Helica“. Тој беше наречен и „авион без крила“.

Во овој автомобил, возачот седи напред со еден патник кој седи позади. Аеродинамичкото тело на „Leyat Helica“ е структурирано слично на авион. Претежно е направен од иверица, со голем пропелер напред за да го турка автомобилот напред. Дизајнерот верувал дека целата додадена тежина од обичните автомобилски делови додава непотребна тежина. Во тоа време челикот бил неверојатно важен за други намени, а лесната рамка била негово решение. Со тежина од околу 550 килограми, ова возило може да достигне брзина до 106 mph. Сето тоа звучи фантастично, но имал сериозна негативна страна. Автомобилот бил неверојатно бучен, а за да ги заштитат своите уши, луѓето морале да носат слични капи како да се во вистински авион. Не е најдобриот избор за патување, но изненадувачки 30 од нив биле продадени!

 

 

Со недостаток на гориво во 1940-тите, пронаоѓачите се обидуваа да најдат алтернативни форми на транспорт. Електричните возила беа повторно разгледани откако беа оставени на таблата за цртање во последните 30 години. Така, сосема нов електричен автомобил „L’Oeuf Electrique“ е дизајниран во 1938 година, а потоа изграден во 1942 година. Тоа е возило со 3 тркала во облик на јајце, со место за само еден патник. Ова јајце на тркала се напојувало од батерии. Едно целосно полнење било доволно за ова мало јајце да помине и до 100 километри.

Можел да вози по патишта со максимална брзина од 80 километри на час. Овој мал автомобил исто така бил прилично лесен. Бонус: немало слепи точки во овој автомобил, со поглед од 270 степени околу него. Но, за жал, тоа не успеало.

 

 

Германското инженерство отсекогаш било на висок стандард кај автомобилите. И еден модел, „Amphicar“, ги однесе на друго ниво. Автомобил кој можел да се вози и во вода, а можел да функционира и како чамец! Додека се вози со скромни брзини на патот, тркалата се малку пониски од нормалното, но штом ќе се најдат во вода, предните тркала работат како кормила.

Дизајнерите беа свесни дека тоа не е најдобриот брод или автомобил. Така, тие го рекламираа како најдобриот чамец возен на пат и најдобар автомобил за пловидба по вода.

Многу луѓе беа изненадени што немало протекување, дури и ако бил во вода неколку часа. Стана популарен, а во 1960-тите беа продадени речиси 4 илјади вакви возила. Тоа дури инспирирало уште неколку модели на брод-автомобили во автомобилската индустрија.

 

 

Дали некогаш сте посакале да изнајмите лимузина? Што ако добиете лимузина плус авион?

Еден дечко решил дека сака да ја комбинира љубовта кон авионот 727 со способноста да го вози на пат. Прво, тој нашол авион. Потоа, ги извадил крилата и опашот од телото и го прикачил телото на авионот за автобус на „Мерцедес Бенц“. Значи, тоа е некако обичен автобус маскиран во авион. Па, така оваа иновација стана најголемата лимузина во светот.

Има доволно место за 40 луѓе, но сепак може да вози до 140 километри на час. Кокпитот е претежно зачуван, но од очигледни причини е заменет волан за возење на лимузината. Оригиналните преклопни скалила сè уште работат, што го прави убаво добредојде за патниците додека се качуваат на лимузината на Боинг. Изненадувачки, регистрирано е да се вози на пат, а можете дури и да ја изнајмите оваа лимузина за само 25.000 долари.

 

 

 

Коментирај анонимно

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *