За левата лента треба да има знак, за десната само хоризонтална сигнализација… Останува дилемата, зошто и од двете страни се стеснува патот во исто време?!
Ako komentatorot veli deka vo dvata pravca e istiot problem, sgurno gi utnale znacite, treba pod itno da napravat rokada vo dvata pravca na tablite, sega se stesnuva od levo a ima tabla od desno, taa tabla e sigurno za sprotivniot pravec, nekoj piel ili bil nenaspan..
Од десната страна, првата лента е “спората”лента, за возење на угорница ( за тешки камиони и сл.) која после угорницата преминува во помошна лента за застанување, на удолницата.
Обележано со хоризонтална сигнализација, испрекинатата линија преминува во полна.
Од левата страна, третата лента, на врвот од угорницата на кратко е ишрафирана односно да не се вози по неа, а воедно и да се успори поради можни свлечишта при обилни дождови.
Кога го пуштија автопатот до првите дождови не беше ишрафирано. За безбедност подоцна ги направија тие измени.
Стеснувањето ( во наводици) е обележано со вертикална сигнализација, знак за стеснување на пат.
Не ја разбирам хистеријава.
Не е ова од сега, од пред 4-5 е најмаку ако не и повеќе.
Преправени се линиите…точно како што треба… инаку тоа е последица од изведувачите на автопатот…во двата правци е средено исфарбано…некој така наредил…од изведувачите и инженерите ….инаку сега е средено и добро …левата се стеснува и десната како води фактички има две ленти за возење….
Од десната страна, првата лента е “спората”лента, за возење на угорница ( за тешки камиони и сл.) која после угорницата преминува во помошна лента за застанување, на удолницата.
Обележано со хоризонтална сигнализација, испрекинатата линија преминува во полна.
Од левата страна, третата лента, на врвот од угорницата на кратко е ишрафирана односно да не се вози по неа, а воедно и да се успори поради можни свлечишта при обилни дождови.
Кога го пуштија автопатот до првите дождови не беше ишрафирано. За безбедност подоцна ги направија тие измени.
Стеснувањето ( во наводици) е обележано со вертикална сигнализација, знак за стеснување на пат.
Не ја разбирам хистеријава.
Не е ова од сега, од пред 4-5 е најмаку ако не и повеќе.
Прилеп Велес НЕМА ПАТ 70 ГОДИНИ, пат кој е и за од Битола,Ресен, Крушево, Македонски Брод,Демир Хисар, а Вие на автопатот за 5 мина жители,мана му најдовте.
Прилеп Велес НЕМА ПАТ 70 ГОДИНИ, пат кој е и за од Битола,Ресен, Крушево, Македонски Брод,Демир Хисар, а Вие на автопатот за 5 мина жители,мана му најдовте.
Se cudam luge !!!
Sto ocekuvate od kriminalci-politicarida si go
sredite zivotot !!!
Site ne lazat !!! Tie politikata ja koristat kako
Motika za bogatenje !!!
Grebat , grebat i op op op evra vo djeb !!!
I posle imalo soobrakajki vozacite neznaele da vozat, a koj mu dade diploma na toj sto go obelezuvase patot?
Za potsetzvanje ova e nasata Makedonija i dodeka se kupivaat diplomi partiji nie običnite luge ke stradame
Pridruzuvam se na komentarite za nekorektnoto prestrojuvanje (od kevo pa od desno) ame ne e korektno i koga treba letas so avon i koga od pravec Sv. Nikole treba da se isklucis za aerodromo rastojanieto za prestrojuvanje e mnogu kratko, so znaci deka ako ima vo momento vozila navozmozno e da secete 3 lenti(oti ovde se voze 120km/h pa i povekje)
Дури нема одговорност че гледаме вакви срања! Ова не требало ни да се пушти во употреба.
За левата лента треба да има знак, за десната само хоризонтална сигнализација… Останува дилемата, зошто и од двете страни се стеснува патот во исто време?!
Toj tupiot inziner trebalo i zid da dignel od desnata strana da ne izbega nekoj 🤣 ajde doma site
Надзорот што правел??? Не е само инж. Некој дај дозвола…итн итн…најмалку 10-12 души се за 5 доживотни, а НАДЗОРОТ највеќе!
Што се чудите и што коментирате?!
Си гласавте дебили, трпете си ги дебилите.
Ако ви е убаво, пак да си ги гласате.
Крај на приказната!!!
Duri ne pocnat da gi nosat na gilotina ili kastracija ke imame vakvi raboti
Мислите дека политичари работат на автопат? Ова е резултатот од реформите во школскиот систем.
Не е точно!
Не е точно! Многу фукционери, политичари и надзорот е проблемот
Ako komentatorot veli deka vo dvata pravca e istiot problem, sgurno gi utnale znacite, treba pod itno da napravat rokada vo dvata pravca na tablite, sega se stesnuva od levo a ima tabla od desno, taa tabla e sigurno za sprotivniot pravec, nekoj piel ili bil nenaspan..
Teško nas do vakvi volovi koji ne vodat
Од десната страна, првата лента е “спората”лента, за возење на угорница ( за тешки камиони и сл.) која после угорницата преминува во помошна лента за застанување, на удолницата.
Обележано со хоризонтална сигнализација, испрекинатата линија преминува во полна.
Од левата страна, третата лента, на врвот од угорницата на кратко е ишрафирана односно да не се вози по неа, а воедно и да се успори поради можни свлечишта при обилни дождови.
Кога го пуштија автопатот до првите дождови не беше ишрафирано. За безбедност подоцна ги направија тие измени.
Стеснувањето ( во наводици) е обележано со вертикална сигнализација, знак за стеснување на пат.
Не ја разбирам хистеријава.
Не е ова од сега, од пред 4-5 е најмаку ако не и повеќе.
Преправени се линиите…точно како што треба… инаку тоа е последица од изведувачите на автопатот…во двата правци е средено исфарбано…некој така наредил…од изведувачите и инженерите ….инаку сега е средено и добро …левата се стеснува и десната како води фактички има две ленти за возење….
Од десната страна, првата лента е “спората”лента, за возење на угорница ( за тешки камиони и сл.) која после угорницата преминува во помошна лента за застанување, на удолницата.
Обележано со хоризонтална сигнализација, испрекинатата линија преминува во полна.
Од левата страна, третата лента, на врвот од угорницата на кратко е ишрафирана односно да не се вози по неа, а воедно и да се успори поради можни свлечишта при обилни дождови.
Кога го пуштија автопатот до првите дождови не беше ишрафирано. За безбедност подоцна ги направија тие измени.
Стеснувањето ( во наводици) е обележано со вертикална сигнализација, знак за стеснување на пат.
Не ја разбирам хистеријава.
Не е ова од сега, од пред 4-5 е најмаку ако не и повеќе.
Прилеп Велес НЕМА ПАТ 70 ГОДИНИ, пат кој е и за од Битола,Ресен, Крушево, Македонски Брод,Демир Хисар, а Вие на автопатот за 5 мина жители,мана му најдовте.
Прилеп Велес НЕМА ПАТ 70 ГОДИНИ, пат кој е и за од Битола,Ресен, Крушево, Македонски Брод,Демир Хисар, а Вие на автопатот за 5 мина жители,мана му најдовте.
Kakvi 5 mina ziteli koga cela istocna Makedonija ja povrzuva so Skopje.
Koj raboti toj greshi.Blagorodni se kritikite.Podobro da se raboti I gradi pa da ima Sto da popravka a ne samo da se kradat drzavni pari
Se cudam luge !!!
Sto ocekuvate od kriminalci-politicarida si go
sredite zivotot !!!
Site ne lazat !!! Tie politikata ja koristat kako
Motika za bogatenje !!!
Grebat , grebat i op op op evra vo djeb !!!
Ne e samo Skopje Stip…EXPRESNOIOT PAT…patot prilep bitola mizrija sme sekoj den sme na toj pat tolku sobrakajki vo zivota nemam videno
Dajte luge objavete sekoj den vakvi videa….sekoj den sobrakjaji ima na expresniot pat
I posle imalo soobrakajki vozacite neznaele da vozat, a koj mu dade diploma na toj sto go obelezuvase patot?
Za potsetzvanje ova e nasata Makedonija i dodeka se kupivaat diplomi partiji nie običnite luge ke stradame
Pridruzuvam se na komentarite za nekorektnoto prestrojuvanje (od kevo pa od desno) ame ne e korektno i koga treba letas so avon i koga od pravec Sv. Nikole treba da se isklucis za aerodromo rastojanieto za prestrojuvanje e mnogu kratko, so znaci deka ako ima vo momento vozila navozmozno e da secete 3 lenti(oti ovde se voze 120km/h pa i povekje)
Outstanding post, you have pointed out some superb points, I also conceive this s a very excellent website.
Коментирај анонимно