„Чудата од 1 фунта“ на Џејми Оливер, остро осудувани од гледачите критикувајќи: „Тој не може да ја разбере сиромаштијата, сѐ додека готви во толку добро снабдена кујна!“

Гледачите ги критикуваа „Чудата од 1 фунта“ на Џејми Оливер како тон глупости, откако кажаа дека шоуто за готвење на Канал 4 „не ја разбира сериозно сиромаштијата“.

Славниот ТВ готвач, кој вреди околу 240 милиони фунти, ја лансираше својата нова серија на каналот минатата ноќ, велејќи дека „сака да им даде на гледачите инспирација и самодоверба да ги зголемат вкусовите во кујната, а да ги намалат трошоците“.

 

 

Во шоуто, тој вклучува рецепти, како леб од месо, лазањи од зеленчук и кари, тврдејќи дека сето тоа може да се направи за помалку од 1 фунта по порција.
Со цел да ја пронајде цената на секоја порција, Џејми тврдеше дека ја разработил просечната цена на секоја состојка во големите супермаркети во Велика Британија и ја поделил со количината што се користи.

Сепак, тој не даде дополнителни специфики за состојките, како што е квалитетот на меленото месо што го користел за неговиот леб со месо или за рецептите на Болоњезе.

 

„Едноставно Џејми Оливер го прави својот вообичаен репертоар на рецепти со циничен маркетиншки спин за штедење“, велат гледачите.

„Сосема разбирам дека е создадено со добри намери, но едноставно се чувствува како да вели: „Некои луѓе се дојдени до степен да копаат подлабоко и да најдат решенија за пеколниот финансиски кошмар што го живеат луѓето“.
Џејми рече дека сакал да даде рецепти кои би можеле да се „свиткаат и истегнат“ за да дадат „многу оброци“ кои ќе се користат цела недела.

Со сол, бибер и масло во кујната, Џејми рече дека рецептите може да се направат за помалку од 1 фунта по порција.

Тој додаде: „Овие чуда од 1 фунта се вкусни и хранливи, и одлични за да ги имате во ракав секогаш кога ви требаат“.

Првиот рецепт во програмата беше „мега леб од месо“. Тој тврдеше дека може да нахрани шест луѓе за помалку од 6 фунти. Неговите совети вклучуваат готвење на рингла со помош на тава со капак, велејќи дека тоа може да „заштеди енергија“.

 

Програмата беше објавена неколку недели откако беше откриено дека Џејми Оливер склучува договор со „Нетфликс“ бидејќи се надева дека ќе ја промовира својата кампања за здрава исхрана преку услугата за стриминг и неговата добротворна организација „BiteBack 2030“. Продуцентската куќа на Џејми веќе рекламира, за продуцентите да работат на „развојот на серијата на Нетфликс“.

Тој ја основа добротворната организација „BiteBack 2030“ во 2019 година со цел да ги едуцира децата за здрава исхрана.

 

Коментирај анонимно

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *