Електрично „самовозечко“ тест БМВ зема еден живот и остави девет повредени вклучувајќи и 18-месечно бебе

Едно лице загина, а девет се тешко повредени откако електричен и делумно автоматизиран тест автомобил БМВ излета во сообраќајот од спротивната страна во Германија, предизвикувајќи серија судири во кои учествуваа четири возила.

Електричното BMW iX, во кое имало пет лица, вклучително и 18-месечно мало дете, во понеделникот излетало од коловозна лента на кривина на патот со тоа што поткачило еден Цитроен. БМВ-то, кое чини најмалку 77.300 фунти, потоа директно удрило во комбе Мерцедес-Бенз, што резултирало со смрт на 33-годишна жена во тоа возило. Во меѓувреме, 70-годишната возачка на Цитроенот изгубила контрола над автомобилот и удрила во друго возило во кое се наоѓале две лица, истурнувајќи го од коловозот и избувнал во пламен.

Полицајците кои ја истражуваат причината за несреќата првично рекоа дека во несреќата учествувало автономно тест возило и рекоа дека не е јасно дали 43-годишниот возач на БМВ активно управувал со возилото во тој момент или дали тоа патувало автономно.

БМВ подоцна потврди дека е тоа е едно од нивните тест возила, но негираше дека возилото е целосно автономно. Фирмата рече дека возилото е опремено со неговите системи за помош на возачот Ниво 2, во кој случај „возачот секогаш останува одговорен“. Таквите системи можат автоматски да сопираат, да забрзуваат и, за разлика од системите на ниво 1, да го преземат управувањето, се наведува на веб-страницата на BMW. Производителот на автомобили соопшти дека е во близок контакт со властите за да се утврдат точните околности на несреќата.

Портпаролот на полицијата во Ројтлинген, Михаел Шаал, изјави дека четири спасувачки хеликоптери биле вклучени во спасувањето, а повредените се пренесени во неколку болници во регионот. Меѓу нив биле 43-годишниот возач на БМВ-то, тројца возрасни на возраст од 31, 42 и 47 години и едно 18-месечно дете кои сите биле во возилото за тестирање.

Шал рече дека полицијата сè уште немала можност да ги интервјуира инволвираните во несреќата.

Во последниве години имаше серија сообраќајни несреќи во кои учествуваа самоуправувачки автомобили.

Во 2018 година, еден од тест-автомобилите на „Волво“ на Убер удри ја уби Елејн Херцберг (49), додека минувала по затемнет пат надвор од линиите на пешачки премин во Темпе, Аризона.

Претходно оваа година, 66-годишен возач на „Тесла“ и 67-годишен сопатник загинаа на Флорида, откако автомобилот ја превртел трактор-приколката.

Во Флорида, на 7 мај 2016 година, Џошуа Д. Браун (40) од Кантон, Охајо, почина кога камерите во неговиот Tesla Model S не успеале да ја разликуваат десната бела страна на тракторската приколка од силно осветленото небо.

И на 23 март 2018 година, во Маунтин Вју, Калифорнија, софтверскиот инженер на „Apple“, Валтер Хуанг (38), загина во несреќа на американскиот автопат 101 со вклучен автоматски пилот на неговата Тесла.

Во меѓувреме, минатата година, на 17 април, во Хјустон, Тексас, Тесла се заби во дрво и се запали во Тексас, што резултираше со смрт на двајца мажи – сопственикот на автомобилот доктор Вилијам Варнер и неговата другарка Еверет Талбот. Полицајците рекоа дека немало никој на возачкото седиште во моментот на несреќата во населбата Вудлендс во Хјустон. Но, Тесла ги отфрли тврдењата на полицијата, велејќи дека деформираниот волан сугерирал дека некој најверојатно е на возачкото седиште.

Варнер (59) и Талбот (69) загинаа во фаталната несреќа кога Tesla Model S – купен половно од eBay во јануари – се заби во дрво и се запали.

На друго место, на 5 мај 2021 година, во Лос Анџелес, Калифорнија, Стивен Мајкл Хендриксон (35) беше убиен кога неговиот бел Tesla Model 3 удри во превртен полукамион околу 2.30 часот на 5 мај. Пред неговата смрт, оженетиот татко на две деца објавил видеа како вози без рацете на воланот или ногата на педалата додека Тесла се движи во сообраќајот на автопатот.

 

Коментирај анонимно

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *