Еве како изгледаа првите автомобили на денес светски познатите компании

Сите огромни и успешни компании започнаа мали. Денес тие свират а другите играат, но во минатото со сите сили се бореа за опстанок. Во овој случај, ќе ги разгледаме првите автомобили на светски познати брендови. Нивните рани креации изгледаат како да се измислени во некој друг научно фантастичен свет. И ако ги споредите овие автомобили со нивните најнови модели, може да изгледа како да поминала цела вечност.

 

Honda T360 (1963) и Honda Civic (2022)

Претходно, Honda беше специјализирана само за производство на компоненти, како и за велосипеди и мотоцикли. Камионот, објавен во 1963 година, стана вистински пробив за компанијата на автомобилскиот пазар.

Peugeot Type 1 (1888) и Peugeot 308 (2021)

Првите автомобили на Peugeot беа претставени на Светската изложба што се одржа во Париз. Вкупно беа демонстрирани четири парни автомобили. Историчарите сугерираат дека биле произведени околу 64 машини. Само еден примерок е зачуван до денес.

Ford Quadricycle (1896) и Ford Maverick (2021)

Хенри Форд го изгради својот прв автомобил шест години пред да ја основа Ford Motor Company.

Toyota A1 (1935) и Toyota GR86 (2021)

BMW 3/15s (1927) и BMW X4 (2014)

Renault Type A (1898) и Renault Arkana (2021)

Луис Рено го разви својот прв автомобил на исклучително млада возраст. Момчето имаше само 21 година.

Chevrolet Series C Classic Six (1913) и Chevrolet Silverado (2020)

Opel Patentmotorwagen System Lutzmann (1899) и Opel Astra 2022

Hyundai Pony (1975) и Hyundai Tucson (2022)

Hyundai Pony е дизајниран од јужнокорејски инженери по примерот на најдобрите европски автомобили од тоа време.

Mazda R360 (1960) и Mazda CX-30 (2019)

Benz Patent-Motorwagen (1885) и Mercedes-Benz CLS-Class (2022)

На првиот Мерцедес му беа потребни околу 10 литри бензин за да помине приближно 100 километри.

Bentley 3-литарски (1919) и Bentley Continental GT Speed ​​(2021)

Jaguar D-Type (1954) и Jaguar F-Type R (2021)

Првично, компанијата произведуваше странични коли за мотоцикли, кои не донесоа голем приход. Во иднина, компанијата го прошири своето производство и почна да произведува компоненти за автомобили. Откако заработи доволно пари, „Јагуар“ самиот почна да дизајнира и развива нови модели на автомобили.

Коментирај анонимно

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена.