Еве што има да каже сопственикот на ресторанот во Грција кој на канадската двојка им наплатил 400 евра за 2 пијалоци и 10 остриги

Димитриос Каламарас, сопственик на DK Oyster во Миконос, возврати на брачниот пар кој оваа недела тврдеше дека добил шлаканица со неверојатни 400 евра за пиво, аперол шприц и десетина остриги. Линдзи Брин и сопругот Алекс, и двајцата 30, овој месец тврдеа дека персоналот во ресторанот не успеал да им даде мени за пијалоци со цените на него.

 

Димитриос конечно го прекина молкот и ги бранеше своите цени, инсистирајќи дека тие се едноставно „надвор од буџетот“ на некои од неговите посетители, бидејќи тој ја нарече Линдзи „инфлуенсерка која сака да стане позната“ од истакнувањето на нејзината сметка, а исто така додаде и дека се „инфлуенсери кои сакаат да добијат бесплатни оброци“.

 

 

И покрај тоа што страницата Tripadvisor на DK Oyster беше преплавена со критики со една ѕвезда и други клиенти кои тврдеа дека доживеале сличен третман како Линдзи и Алекс, сопственикот не беше трогнат.

TripAdvisor објави предупредување на страницата за прегледи на ресторанот кое гласи: „Tripadvisor е информиран за неодамнешните медиумски извештаи или настани во врска со овој имот, што можеби нема да се рефлектира во прегледите што се наоѓаат на овој оглас. Според тоа, можеби ќе сакате да извршите дополнително истражување за информации за овој имот кога ги правите вашите планови за патување“.

 

Во моментов 337 го оцениле ресторанот како „одличен“, додека 611 го рангирале како „страшно“.

Димитриос тврди дека по „десетиците“ слични „лажни“ тврдења на TripAdvisor во кои се наведува дека персоналот во ресторанот одбил да даде мени со цени на него, тој одлучил да постави три табли на влезот на кои се прикажани. Тој исто така верува дека клиентите би можеле да побараат менаџер да разговараат за цените пред да нарачаат и дека би било „смешно“ тој да му го објасни менито на секој клиент што ќе влезе.

 

Димитриос додаде дека „ниту еден возрасен со здрав ум“ не би нарачал пијалок без прво да види колку чини и дека нема намера да објасни зошто наплаќаат повеќе од супермаркет или традиционална таверна. Тој исто така тврдеше дека „концептот“ на DK Oyster е сосема поинаков.

 

Еве го одговорот на сопственикот за се што се случи

„За жал, на сите нас кои работиме во угостителскиот сектор ни пристапија озлогласени „инфлуенсери“ кои наместо да заработат за живот преку рекламирање производи и услуги на својата публика, тие вршат притисок врз одредени бизниси за високи такси и бесплатни оброци. Во DK Oyster се рекламиравме на начин кој сметаме дека е погоден за нашиот ресторан и нема да подлегнеме на инфлуенсерите кои беа привлечени од прекрасниот остров Миконос. Оваа личност која се обидува да се прослави преку објави на Инстаграм под името Линдзи Брин, започнува со лага. Таа тврди дека „постојано барала мени за коктел“ и додава дека „келнерот не сакал да го обезбеди. Но и покрај тоа, таа нарачака. Инфлуенсер, искусен патник кој заработува за живот преку своите искуства во светот, го направи она што повеќето возрасни со здрав ум не би го направиле, нарача пијалоци и храна од келнер кој одби да донесе мени.

Ова лажно тврдење е толку многу искористено против нашиот ресторан од десетици анонимни корисници во Trip Advisor, што решивме да поставиме три огромни црни табли до влезот на ресторанот на кои се прикажува менито и цените. Мислев дека на овој начин нашите гости, доколку рецензиите навистина се напишани од вистински клиенти, барем ќе имаат идеја за опсегот на нашите цени за да бидат сигурни дека ќе го проверат менито темелно пред да нарачаат. Секогаш кога добивав таква поплака, секогаш од анонимни корисници преку Trip Advisor, се консултирав со персоналот, потсетувајќи дека е клучно за нашата репутација да бидеме сигурни дека процедурите се следат внимателно. Тие секогаш ме уверуваа дека се придржуваат до правилата.

Може да го повикаат менаџерот пред да нарачаат, а не во моментот кога од нив се бара да платат. Не можам да го спречам секое лице да влегува во нашите простории и да го објаснам значењето на таквата практика.

Разбирам дека некои луѓе може да ги најдат нашите цени надвор од нивниот буџет и целосно го почитувам нивното мислење дури и ако не ја ценат вредноста на нашите услуги, кујна, концепт и искуство. Постојано објавувам одговори на Tripadvisor обидувајќи се искрено да објаснам дека не профитираме. Сметаме дека вредноста на понуденото искуство е висока и немаме намера да објасниме зошто наплаќаме повеќе од супермаркет или традиционална таверна, што може да биде прилично прекрасно, но сигурно е сосема поинаков концепт од нашиот“.

Портпаролот на TripAdvisor се огласи и рече:

„Приказните што излегуваат од патниците за нивните искуства во овој ресторан се ужасни и ние сочувствуваме со сите кои можеби биле погодени. Овие приказни навистина нагласуваат колку е корисен ресурсот Tripadvisor за патниците кои бараат насоки кои места да ги посетат и кои места да ги избегнуваат. Приказот од прва рака за искуството е непроценлив увид во она што може да се очекува таму“.

  • Vanco напиша:

    Ako ima meni i cenovnik napisano na vlezot sekoj moze da procita i proveris ako misli deka mu e skapo da ne vleguva. Restorantot ne e avtobuska.

  • Коментирај анонимно

    Напиши одговор на Vanco Откажи одговор

    Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *