Како да препознаете оригинален бренд од евтин фалсификат? Со овие совети секогаш ќе знаете што купувате
Во 2013 година, фалсификуваната стока ширум светот изнесувала 461 милијарда долари. Nike е најфалсификуваниот бренд на глобално ниво, а Ray-Ban, Rolex, Supreme и Louis Vuitton се најкопираните брендови во светот. И додека некои копии изгледаат речиси идентични со оригиналите, постојат мали разлики за кои мислиме дека треба да знаете.
Сакаме да знаете како да препознаете лажен производ и разликите помеѓу оригиналите и фалсификатите во некои од најпопуларните брендови.
1. Nike чевли

Патиките Nike Air имаат текстура што фалсификуваните производители не можат да ја имитираат. Тоа е затоа што нивните материјали се различни, а исто така и нивните уреди. Така кај автентичните Nike чевли ќе забележите цврстина во кожата која ќе недостасува кај фалсификуваните.
Ќе треба да ја испитате и симетријата на патиките. Ако нешто изгледа асиметрично, тогаш може да се работи за фалсификуван производ.
2. Ray-Ban очила

Автентичните Ray-Ban леќи со пластични рамки се направени во едно цело парче. Ако се работи за метална рамка, тогаш централниот дел мора да изгледа уредно и може да има мали детали, но без испакнати точки.
Најчесто, леќите се направени од вистинско стакло, но некои можат да бидат направени од пластика. За да знаете дали вашиот е еден од нив, одете на официјалната веб-страница на производителот.
Во горниот десен агол на десната леќа, можете да го најдете натписот на логото на Ray-Ban. Тој е врежан на површината на леќата, па затоа е невозможно да се избрише.
На надворешната страна на храмовите треба да има и натпис со детали за производителот. Дополнително, серискиот број на предметот обично е на левата страна, а земјата на производство на десната страна.
3. Фила чевли

Ако ја погледнете буквата „F“ на чевлите на Фила, ќе забележите дека има некои неправилности во шиењето. Ова е сосема нормално за сите оригинални чевли на Фила. Она што не е нормално е буквата „F“ да биде навистина остра на горните два рабови. На лажните чевли, овие рабови речиси го допираат квадратот околу логото, што не треба да биде случај.
Следно, погледнете ги деталите на завршетокот, кај што ви се прстите, особено дупките во предниот дел. Треба да има исто растојание помеѓу секоја дупка, но ако не, веројатно сте купиле лажни патики.
Покрај тоа, логото на петицата може да биде сосема поинакво. На оригиналните патики тоа лого е исто како она на јазикот.
4. Supreme дуксер

На јаката на дуксерите на овој бренд со качулка и без качулка, има две темноцрвени етикети. На првата, поголема, е напишано името на брендот со буквата R во круг. На втората, ќе ја најдете земјата на производство: Канада. Треба да има препорака да не се пегла предметот на внатрешната етикета, каде што можете да ги најдете упатствата за нега. Производителите на реплики често го забораваат овој детал.
На дуксери со извезени логоа, локацијата на буквите на црвениот дел е униформна, а растојанието помеѓу двете треба да биде соодветно. Ако го свртите автентичниот дуксер одвнатре, ќе видите фина мрежа од бели нишки на задниот дел од логото.
Supreme става само „сплескани“ врвки, кои се внимателно врзани на краевите. Заоблени врвки, изгорени на краевите или врвки со различни типови на завршетоци се знак за фалсификување.
5. New Balance патики

Патиките New Balance имаат симболи на брендот на задната страна, јазикот, страничниот дел на патиката и страничниот дел на ѓонот, на самиот ѓон и табаните. Логото во форма на буквата N од страната на патиката е направено во форма на фластер.
Оригиналните патики имаат мек ѓон, изработен од пена материјал, лесно се компресира и брзо се враќа во првобитната состојба. Само sole протекторот е направен од гума. Влошките на автентичните чевли New Balance имаат перфорација, лого, големина и информации за моделот.
6. Guess чанти

Како прво, лажните Guess чанти не се направени од кожа, туку се поевтин синтетички материјал. Можете да го проверите ова со притискање на ткаенината со прстот. Ако брчките останат таму и не исчезнат, тоа не е вистинска кожа.
Следно, треба да ја проверите поставата на торбата. Оригиналните чанти на Guess имаат очигледна мека постава, додека лажните понекогаш немаат постава. И ако стават таа е многу тенка, како лист хартија.
Конечно, можете да го проверите металот на чантата. Металните апликации на вистинската чанта Guess се цврсти и сјајни, со мазна површина. Фалсификаторите, од друга страна, користат поевтин материјал кој може да изгледа досаден, па дури и да има траги на површината.
7. Guess часовници

Ременчињата за Guess часовниците се направени од метал, силикон или природна кожа. Лош мирис на производот, нерамна боја, пукнатини, гребнатини и абење на ременот укажуваат на тоа дека имаме работа со имитација.
Задниот дел треба да содржи основни информации за часовникот: лого со името на брендот, материјалот на телото на часовникот (по правило е челик) и податоци за механизмот на часовникот со гравирање Japan Movt (како што Guess користи само висока -квалитетни јапонски механизми).
8. Michael Kors чанти

За своите чанти, брендот користи само етикети во крем боја кои ги содржат основните информации за производот: сериски број, сенка, материјал, параметри, цена во долари и единствен бар-код.
На сите делови од оригиналните чанти е изгравирано името на брендот. Се нанесува на магнетни клипови, прстени за рачки, спојки, карабини и сврзувачки елементи.
Автентичните чанти на брендот се направени од густ материјал кој не се деформира дури и за време на испораката кога предметот е спакуван.
9. Lacoste поло маици

Крокодилот Lacoste секогаш се прави со јасно дефинирани детали. Неговите очи, заби, нозе и црвена уста се јасно видливи. Телото на крокодилот е светло зелено, а опашката оди паралелно со грбот.
Во основата на поло вратот има бела етикета со логото и црвен број што ја покажува големината. Кај машките модели е еден број, додека кај женските е два.
Имитација на поло маица Lacoste може да се забележи поради мал детал: нејзините копчиња. Оригиналните Lacoste маици имаат копчиња со две дупки. Немаат натписи. Производителите на реплики често го забораваат тоа, па користат копчиња со четири дупки.
Кај машките модели, на дното, на страните на поло маицата, има мали отвори со длабочина приближно 2/5 сантиметри. Во женските верзии, производителот не прави никакви намалувања.
10. Balenciaga патики

Патиките Balenciaga имаат многу препознатливо испакнување на петите. Оваа карактеристика често недостасува кај фалсификатите, бидејќи нивната структура е многу послаба.
И не само тоа, туку и предниот дел на чевелот има многу поистакната кривина од оригиналите.
Исто така, ако ја проверите задната страна на чевелот, ќе забележите дека името на брендот не е добро центрирано. Исто така, не сите букви се со иста големина и висина, а некои изгледаат позначајни од другите.
11. Пандора нараквица

Бојата на оригиналната сребрена нараквица е малку загасита, не многу светла или сјајна. Во производството, Пандора користи техника на оцрнување што им го дава овој уникатен тон.
Новата оригинална нараквица ја задржува својата совршена форма и практично нема виткање, покажувајќи добро дефинирани рабови на пругастата сребрена врвка.
Големината на затворачот на оригиналните нараквици Пандора е споредлива со онаа на копиите. На предната страна на затворачот, можете да го видите гравирањето на брендот: зборот Пандора со круна над буквата „о“. Во затворачот има прицврстување специфично за брендот: детелина во форма на мала завртка со четири глави која служи за безбедно прицврстување на нараквицата.
Дополнително, затворачот мора да носи печат за квалитет на металот (што укажува на неговата чистота) со ознака за потекло, иницијали ALE.
Пандорините нараквици имаат натпис со името на брендот и акронимот на металот од кој се направени. Од 2011 година, S значи сребро, а G е злато. Нараквиците од Мурано стакло се без пукнатини, скршени делови и воздушни меури внатре.
12. Levi’s фармерки

Заоблениот дизајн на задните џебови на фармерките Levi’s можеби е најпрепознатливата карактеристика на брендот. Тоа е или едноставен лак или лак во облик на дијамант во центарот на џебот. Оваа функција често се копира неверојатно погрешно на фалсификувани фармерки.
Покрај тоа, бојата на шевовите е традиционално портокалова на оригиналните фармерки, додека многу фалсификати користат бел конец.
Третиот знак на лажни фармерки Левис е црвената ознака на задниот џеб. Оригиналниот пар има напишано „Levi’s“ на црвената етикета, додека лажниот пар има обична црвена ознака со буквата „R“.
13. Timberland чизми

Ѓонот има боја на карамела, но ако го погледнете внимателно, изгледа малку проѕирно. На нив е испечатено логото на компанијата и името на брендот, а ѓонот е едноличен. Делот на петата не штрчи, туку формира континуирана линија.
Логото се наоѓа однадвор, на дното на чизмата над петицата. Неговиот принт е униформен и добро дефиниран, лоциран строго вертикално.
Дупките за врвки на чизмите се совршени шестоаголници, кои се идеално заоблени однадвор. Кај машките модели има 7, кај женските 6.
Сите шевови на чизмите се направени со бел конец. Ако има неколку шевови блиску, тие се јасно паралелни едни со други.
14. Nike Маици

Првото нешто што треба да се испита е логото на Nike. Во повеќето случаи, тој ги нема сосема истите пропорции како оригиналот. Но, неговиот агол и наклон може да бидат различни.
Следно, етикетата внатре во маичката треба да се провери дали има грешки во правописот. Оригиналниот бренд никогаш не би пишувал погрешно зборови, но фалсификуваните производи може да имаат една или повеќе грешки.
Ќе треба да ги погледнете и етикетите внатре во кошулата, близу до дното. На Nike обично се зашиени две или повеќе етикети, додека лажните обично имаат само една.

Abe ok e da se koristi Google Translate… ama da proverevte sto i kako e prevedeno??? Ili veke vi e provereno?!?! ha ha ha…
gluposti vo boja
Коментирај анонимно