Како дошле до нив и што значат имињата на автомобилите што ги возиме?

Веројатно, секој од нас размислувал како се измислени марките на светски познати автомобили и што значат нивните логоа. Како, на пример, значката на Mitsubishi е 3 дијаманти, што означува доверливост, искреност и успех, а логото на Hyundai во форма на навалена буква „H“ е 2 лица кои се ракуваат.

1. KIA

Концернот KIA е основан во 1944 година и првично бил познат како Kyungsung Precision Industry. Потоа се специјализираа за производство на велосипеди. Токму во оваа фабрика беше склопен првиот велосипед од јужнокорејско производство. Потоа се префрлија на монтажа на мотоцикли, но автомобилите почнаа да се произведуваат дури во 1970-тите. Името KIA може да се преведе како „доаѓа од Азија“.

2. Volvo

Претходник на Volvo беше SKF, основан во 1907 година. За прв пат за создавање на автомобили почна да се зборува во 1924 година. Тогаш инженерите на SKF размислуваа да направат машини кои ќе можат да издржат ниски температури и нерамни патишта. Препознатливото лого на Volvo е слично на симболот на алхемискиот знак на железото. Патем, ова е еден од најстарите идеограми во западната култура. Во превод од латински, „Волво“ значи „се тркалам“.

3. Volkswagen

Во раните 1930-ти, автомобилите беа вистински луксуз за обичните Германци – само 1 од 50 луѓе поседуваше возило. Во 1933 година, беше нарачано да се создаде прифатлив автомобил за просечниот германски граѓанин. Тогаш започна проектот наречен „Народен автомобил“ – токму тоа е преведено од германски „Фолксваген“. Во 1939 година, неколку демонстративни автомобили ја напуштија сосема новата фабрика. Па, подоцна беше лансирана масовно производство.

4. Subaru

Subaru претходно беше познат како Fuji Heavy Industries Corporation. Основана е во 1915 година. Нејзиниот основач и претседател сакал автомобилите да носат јапонско име и распишал конкурс за најдобро име. Сепак, ниту една апликација не го задоволила и самиот дошол до неа. Во превод од јапонски, „Subaru“ значи „ѕвездено јато Плејади“, како и глаголот „да се обедини“. Па, логото на Subaru со шест ѕвезди го илустрира сојузот на 6 компании кои учествуваа во создавањето на овој бренд.

5. Mitsubishi

Компанијата е основана во 1870 година од Јатаро Ивасаки и првично била бродоградежна компанија. Денешното име го добила во 1873 година. Името Mitsubishi е составено од два збора, „mitsu“ што значи „три“ и „hishi“ што значи „воден костен“, но исто така се користи за да се однесува на дијамант. Логото на Mitsubishi содржи 3 дијаманти, кои го комбинирале грбот со три листа на династијата која владеела во тоа време во јапонската провинција Тоса, каде што е роден основачот на Mitsubishi, и неговиот семеен грб, составен од 3 ромбови. Овие 3 дијаманти претставуваат сигурност, чесност и успех, кои беа основните принципи на семејството Ивасаки.

6. Audi

Историјата на Audi датира од 1909 година. Името на оваа компанија е буквален превод од латински на презимето на нејзиниот основач Август Хорка, што значи „слушај“. Основачот на Audi го слушнал овој збор од син на деловен партнер. Токму тој предложи да му го даде ова име.

7. Lexus

Lexus е релативно млад автомобилски бренд. Основан е во 1989 година од Еиџи Тојода, која се зафати да создаде автомобил за високата класа. За да се разберат вкусовите и навиките на овој сегмент од населението, беа креирани посебни фокус групи. Името на брендот беше измислено во 1986 година. Избрано е од списокот од 219 ставки. Изборот падна на Алексис, меѓутоа, поради постојаните асоцијации со истоимениот лик од ТВ серијата Династија од 1980-тите, беше одлучено името донекаде да се модернизира, а резултатот беше Лексус. Креаторите на брендот нагласија дека овој збор е поврзан со концептите на луксуз и изработка.

8. Hyundai

Инженерската и градежната компанија Hyundai е основана од јужнокорејскиот индустријалец Чунг Џо-Јанг во 1947 година. Автомобилите под оваа марка почнаа да се произведуваат во 1968 година, а 17 години подоцна беше создаден милионитиот автомобил Hyundai. Името на брендот е преведено од корејски како „модерност“, а слоганот на компанијата е „Ново размислување, нови можности“. Логото на автомобилската марка исто така има значење. Затворен во овална форма, малку навалениот „H“ означува две лица кои се ракуваат. Значи, еден од нив е претставник на компанијата, а другиот е клиент задоволен од квалитетот на машината.

9. Mazda

Праисторијата на брендот Mazda започна во 1920 година. Првично, идниот автомобилски бренд произведуваше производи од плута. Во 1930-тите, почнаа да се градат возила. Во 1984 година, компанијата официјално го носи името Mazda, иако претходно под оваа марка се произведуваа камиони со три тркала.

Креаторите им го дадоа името на зороастрискиот бог на светлината Ахура Мазда со надеж дека тој ќе го подобри имиџот на овие компактни возила. Исто така, името на брендот беше во склад со името на претседателот на компанијата – Јуџиро Мацуда. Па, логото на Mazda е пар крила во форма на буквата „М“. Тие се потсетник на агилноста, креативноста, виталноста и издржливоста на компанијата.

10. Jaguar

Во 1920-тите, сегашната компанија Јагуар беше позната како Swallow Sidecar, или скратено S.S. Во 1945 година на генерален состанок одлучиле да го сменат името во сегашното. Во тоа време, претседавачот Вилијам Лајонс изјави: „За разлика од С.С. името Јагуар не може да се меша со некоја слична странска марка“. Автомобилите со логото на скокачки јагуар се силно поврзани со храброста, динамиката, осветленоста и силата.

Коментирај анонимно

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *