Кога реалноста победува! 17 ситуации кога нарачаната работа била подобра од нејзината реклама

Кога продавате производи, еден од најважните ресурси за рекламирање е сликата. Затоа компаниите ангажираат одлични дизајнери способни да ги создадат најапетитните хамбургери и пици кои ќе ни ја навлажнат устата. Во повеќето случаи, по отворањето на пакетот, веднаш се чувствуваме разочарани бидејќи содржината не е ништо како она што го ветува пакувањето.

Сепак, има прилики кога се случува спротивното и среќните потрошувачи добиваат убаво и заслужено изненадување. Составивме листа на слики кои докажуваат дека реалноста понекогаш може да ја надмине магијата на графичкиот дизајн.

 

1. „Еден од ретките случаи кога реалноста ги надминува очекувањата“

 

2. „Овие прекрасни слатки во јапонска продавница“

 

3. „Одличен ладен сендвич со чедар и туна“

 

4. „За само 1 долар добив супер лазања“

 

5. „Дури и бројот на домати беше ист“

 

6. „Прилично добро, нели?“

 

7. „Тортата е иста како што се рекламира“

 

8. „Браво „Волмарт“

 

9. „Е, тоа беше вкусно“

 

10. „Што нарачав и што добив“

 

11. „Дури и подобро“

 

12. „Погледнете ја пицава што ја нарачав од автомат“

 

13. „Уште еден задоволен клиент“

 

14. „Реалноста победи“

 

15. „Го нарачав ќебето специјално за нив, одлично е!“

 

16. „Искрено, излезе прилично добро“

 

17. „Ова полско колаче ги надмина нашите очекувања“

Коментирај анонимно

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *