Најжешкиот компир во градот Тамворт: Редици луѓе чекаат секојдневно пред приколката на овој татко на 9 деца, за да купат порција од оваа „Тикток“ сензација

Не често гледаме огромни редици луѓе коишто чекаат за да купат порција помрфит. Ниту, пак, да знаеме дека некој се качил на авион за да патува 3000 километри низ два континента само за да грицне улична храна. Тоа е нешто што го зачудило и Бен Њуман којшто сега секојдневно гледа како редици се провлекуваат низ чудниот пазарен град Тамворт, во Стафордшир, секој ден пред неговата скромна приколка.

 

 

 

39-годишниот татко на девет деца е веднаш препознатлив по неговиот заштитен знак розев-мохавк, но има и искрена причина зад таквиот изглед, откако ги победил сопствените здравствени битки. Тој ја направил својата панк фризура за да собере пари за истражување на болести на бубрезите.

Неговиот бизнис експлодирал откако тој почнал да поставува видеа на „TikTok“ минатата година само за „да внимава на неговите деца“. Популарно познат како Спуд Човекот, овој трговец со компири е редовно „нападнат“ од обожавателите кога го гледаат како шета низ градот.

 

 

Тоа е неверојатно за него и неговата сопруга Сара Симпсон (37), AKA Spudwife, и нешто што изгледало незамисливо кога тој го започнал бизнисот под друго име пред две децении, на само 18 години. Тој сега продава до 1.500 компири дневно по цена од 2-4 долари од внатрешноста на неговата тесно плетена приколка во крем боја. Тој претрпел три неуспешни трансплантации на бубрег – во 2014, 2016 и 2019 година – и ќе биде на дијализа до крајот на својот живот.

Луѓе доаѓаат дури од САД, Австралија, Нов Зеланд и Малезија откако неговите видеа го зафатија интернетот и собраа 2,6 милиони следбеници и 41,6 милиони лајкови на „TikTok“.

„Сето тоа беше надвор од моите најлуди соништа“, рече тој.

 

 

„Само се обидувам да се забавувам со видеата. Изгледа дека луѓето уживаат во преносите во живо, но јас уживам да ги снимам одговорите на луѓето кога им давам бесплатна храна. Ако ние работиме добро, тоа го прави и градот. Се работи за промовирање на локални бизниси, а исто така и на секој продавач на компири тука. Има еден во вашиот град, оди и поддржи го. Мојот дедо беше земјоделец, а татко ми трговец со компири, мислам дека тие би биле горди“.
Тој нема идеја како станал неверојатна туристичка атракција за младите откако првично се приклучил на „TikTok“ за да внимава на своите деца. Оттогаш, неговите едноставни видеа на кои споделува кулинарски совети и секојдневниот живот како продавач на компири експлодираа кон популарност.

Бен дури и заработил своја лична база на фанови на Хаваи и признава дека сè уште е збунет од својата новооткриена слава.

 

 

 

„Немам обука или искуство за социјалните мрежи. Кога мојот син, кој сега има 16 години, го стави своето прво „ТикТок“ видео пред мене, само помислив „Треба да внимавам на ова. Но, набрзо сфатив дека тоа не е само за девојки кои танцуваат, па поставив неколку видеа од мене како правам компир користејќи само „Go-Pro“ и пристојна камера.

„Кога почнаа да добиваат по неколку илјади прегледи, мислев дека можам да го искористам ова за да го промовирам бизнисот. Но, никогаш не очекував што ќе се случи потоа. Беше октомври и имавме околу 400.000 следбеници, со што бев воодушевен да бидам искрен, а потоа одеднаш почнаа да се приклучуваат уште повеќе луѓе. Без вистинска причина за која сум свесен, некои видеа добија милиони прегледи. Едно видео има речиси 100 милиони прегледи. Одеднаш се појавија луѓе од целиот свет – од Јужна Африка, Нов Зеланд, Австралија и САД“.

Коментирај анонимно

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *