Веќе подолг период, велосипедите како стандардна опрема имаат 2 амортизери. Исто како моторот! Ги впиваат неравнините, многу лесно. Разликата е во широчината на гумите. Овде велосипедистот има предност што вози цело време право, башка да не заборавиме дека брзината ја постигнува со влечење од страна на моторот, а не со сопствен погон.
Веќе подолг период, велосипедите како стандардна опрема имаат 2 амортизери. Исто како моторот! Ги впиваат неравнините, многу лесно. Разликата е во широчината на гумите. Овде велосипедистот има предност што вози цело време право, башка да не заборавиме дека брзината ја постигнува со влечење од страна на моторот, а не со сопствен погон.
Иако абер немам што ти е поентата на постот, ама за гумите, амортизерите па и тоа што цело време вози право, се сложувам со тебе Васе. Така си е.
Коментирај анонимно