Тајните скриени соби што ги има во секој авион – и зошто никогаш нема да ги видиме

На долгите летови, економичните патници често посакуваат да можат да легнат и да се испружат. Малку знаат, овие соби постојат на сите летови на долги релации, но патниците никогаш не би требало да ги видат.

Стјуардесите ги открија тајните соби што ги користат за да спијат на долги патувања – и зошто патниците не смеат да се приближат до нив.

 

Си-Ен-Ен објави дека авионите се опремени така што персоналот на летот може да спие малку. Тие вклучуваат душеци, постелнина, светла и климатизација. Во поновите авиони, спалните соби се често над главната кабина, додека постарите авиони ги имаат поблиску до просторот за товар.

Каде и да се, секогаш се добро скриени од патниците. „Малку е како Дизни – ние ја чуваме магијата зад затворени врати“, изјави стјуардесата на Јунајтед ерлајнс Сузана Кар, која редовно лета со Боинг 787, 777 и 767.

„Нема да навлегувам многу далеку во тоа како пристапуваме – безбедно е, ќе го кажам тоа. Повремено, луѓето мислат дека тоа е врата од бањата и се обидуваат да ја отворат, но наместо тоа, ние само им го покажуваме патот до вистинскиот тоалет“.

Скриените соби се прилично удобни, рече таа, но ако сте повисоки тие може да се чувствуваат малку тесно, слично како економичните седишта.

Некои авиони немаат целосни кревети, туку само лежалки со дебели завеси кои ја блокираат светлината и малку бучава. „Имавме патници кои ги отворија завесите, бараа нешто или мислеа дека ќе ја најдат галијата, така што тоа не е нужно најдобриот одмор“, рече Кар.

 

На летови подолги од шест часа, 10 отсто од времето се одвојува за одмор, што е околу час и половина. Ова време за одмор е клучно, изјави за Си-Ен-Ен, стјуардесата Каролина Аман на Finnair.

За тоа време, стјуардесите не прават ништо, вклучително и одговарање на повиците од патниците. Тие само одмараат.

Каролина призна дека може да биде тешко да го исклучи мозокот, па ако е тешко да се спие за време на нејзиниот одмор, таа често слуша аудиокнига или чита нешто додека одмара колку што е можно повеќе.

Кога станува збор за одлучување кој ќе добие пауза и кога, Каролина рече дека се зависи од стажот, кој владее како законот во воздухопловната индустрија, „од распоредот што летате до рутите што можете да ги одржите до слободните денови“.

Коментирај анонимно

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *