Уште еден пар стана жртва на „прочуениот“ ресторан во Миконос. Погледнете за што „ги одрале“ со неверојатни 560 долари !

Брачна двојка од Њу Џерси е последната што стана жртва на „прочуениот“ ресторан во Миконос, откако им наплатија 560 долари за послужавник со остриги, две стаклени кригли пиво и два коктели.

Теодора Мекормик, 50-годишна адвокатка од Њу Џерси , рече дека таа и нејзиниот сопруг добиле „шлаканица“ од 557 долари за десетина остриги и четири пијалоци во барот „DK Oyster“.

Таа вели дека кога се пожалиле на сметката, група машки келнери застрашувачки ги опкружиле додека не се согласиле да ја платат сметката.

Зборувајќи за медиумите , Мекормик го раскажа нивното „чудно искуство“ и го нарече ресторанот очигледна „измама“.

Мекормик рече дека очекувала да плати околу 250 долари за пијалоците и храната, но не и повеќе. Има низа страници и коментари на „TripAdvisor“ кои ги предупредуваат посетителите на Миконос за пренапумпаните цени.

Сметката на МекКормик доаѓа една недела откако случајот на младиот канадски пар кој платија сметка од  410 долари за едно пиво, еден коктел, десетина остриги во истиот ресторан, го натера неговиот сопственик, Димитриос Каламара, да ја нарече двојката „вештачки инфлуенсери“ кои се обидуваат да привлечат внимание.

„Се чувствувам глупаво затоа што вообичаено не паѓам на такви измами“, изјави Мекормик, „Тоа беше само нешто што се случува во моментот. Не планиравме да јадеме таму, но го видовме знакот.“

Мекормик вели дека таа и нејзиниот сопруг барале такси назад до нивниот хотел на нивниот последен ден од нивниот грчки одмор, кога виделе бар по име „DK Oyster“ кој вели дека може да повикаат такси внатре.

„Му реков на мојот сопруг: „Ох, зошто да не повикаме такси и да се напиеме нешто“, вели таа, „Тоа беше мојата голема грешка“.

Кога побарала мени за коктели, МекКормик вели дека келнерот не донел и наместо тоа гласно ги навел опциите за пијалок.

Двојката нарачала две пива, две мартини, а исто така и десетина остриги за кои Мекормик рече дека келнерот ги натерал да ги нарачаат.

„Тоа беше Миконос, знаевме дека ќе биде смешно. 250 евра, тоа е она што го мислевме“, рече таа, „Но кога ја добивме сметката и видовме дека е околу 500 евра…“. „Мојот сопруг рече: „Мора да има грешка“.

 „Му реков на мојот сопруг: „Ние сме во странска земја. Смешно е, но очигледно е некаква измама. Ќе платиме и ќе се обидеме да се справиме со банката подоцна“.

Сопственикот Каламара инсистирал на тоа дека неговиот персонал обезбедува менија и дека во ресторанот има табла со менито објавено на неа. Тој додал дека не е одговорност на ресторанот да се погрижи секој клиент да ја направи својата основна длабинска анализа за да добие мени доколку е загрижен за својот буџет.

„Менаџерот може да помогне пред да се нарача, а не во моментот кога од него се бара да се платат неподмирените суми“.

И покрај инсистирањето на Каламарас дека сопственоста за негативните искуства е на клиентите, МекКормикс и Бринс не се единствените парови кои се пожалиле на ресторанот. Страницата на „Trip Advisor“ на „DK Oyster“ покажува голем број на лути клиенти кои опишале слични сомнителни искуства.

Коментирај анонимно

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *