Вака изгледаат „совршените“ маж и жена според вештачката интелигенција

Мажите навистина преферираат русокоси девојки, а „високи, темни и згодни“ се карактеристиките на идеалниот маж. Ова е според алатките за вештачка интелигенција кои учат од сликите на сајтовите на социјалните мрежи кои прикажуваат убави луѓе.

 

Проектот Булимија, група за подигање на свеста за нарушувањата во исхраната, побара од вештачката интелигенција да произведе „совршени“ машки и женски тела, според она што добива најголем интерес на социјалните мрежи.

Истражувачите од организацијата открија дека најпосакуваните жени имаат руса коса, маслинеста кожа, кафени очи и витка фигура, додека „совршениот“ маж има темни очи, издлабени јагоди и дефинирани мускули.

Повеќето од резултатите на вештачката интелигенција се чинеше дека ги исполнуваат застарените стандарди за убавина – кавкаски, но сепак исончани, тенки, но мускулести и претежно русокоси – што укажува на имплицитните предрасуди на алатката.

 

Проектот Булимија тестираше генератори на слики со вештачка интелигенција , вклучително Dall-E 2, Stable Diffusion и Midjourney, за да открие како изгледа идејата на програмите за „совршена“ фигура кај жените и мажите.

Вештачката интелигенција работи така што пребарува на интернет слики кои веќе постојат и дизајнира нова слика врз основа на тие резултати. Бидејќи тие не ја покажуваат својата работа, не е јасно како точно дошле до своите резултати. Но, се смета дека тие ги земаат предвид интеракциите со фотографиите поставени на социјалните медиуми, вклучувајќи лајкови и коментари, како и пребарувањата на интернет.

Скоро 40 проценти од сликите на кои се прикажани „совршени“ жени биле русокоси, 30 проценти со кафени очи, а повеќе од половина со маслинеста кожа.

Речиси 70 проценти од „совршените“ мажи имале кафена коса, а 23 проценти кафени очи. Слично на жените, огромното мнозинство од мажите биле со маслинеста кожа, а речиси половина имале влакна на лицето.

 

 

Многу од нив беа фино тонирани, а сликите покажаа многу од нив со речиси цртани карактеристики како што се полни усни, тен без брчки и пори и совршени носеви, сите карактеристики кои се многу посакувани и често имитирани со користење пластична хирургија и филери.

Извештајот од проектот Булимија заклучува: „Во ерата на филтрите на Instagram и Snapchat, никој не може разумно да ги постигне физичките стандарди поставени од социјалните медиуми. Па, зошто да се обидувате да исполните нереални идеали? Ментално и физички е поздраво да се одржуваат очекувањата за имиџот на телото директно во доменот на реалноста“.

 

Студија од 2019 година од Универзитетот во Монтреал започна да ги истражува штетните ефекти од долгорочната употреба на социјалните медиуми врз сликата на телото. Тинејџерите поминуваат просечно девет часа на интернет дневно и, истовремено, стапката на депресија кај младите достигна рекордно високо ниво.

За секој час повеќе поминат тинејџер на социјалните мрежи или гледајќи телевизија, тие изјавиле дека се чувствуваат помалку самоуверени и подепресивни. Речиси 20 отсто од средношколците пријавиле сериозни мисли за самоубиство, а 9 отсто се обиделе да си го одземат животот, според Националната алијанса за ментални болести.

Модната индустрија, исто така, ги прифати сликите на идеализирани луѓе генерирани со вештачка интелигенција за да ја продаваат својата стока. Levi’s, на пример, се здружи со агенција за моделирање целосно со вештачка интелигенција која користи компјутерски програми за да создаде реални модели.

И во март, трите женски модели на насловната страница на Сингапур Vouge беа генерирани со вештачка интелигенција.

Коментирај анонимно

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *