Зад воланот на првиот семеен Ферари автомобил со четири врати: Новиот Purosangue вреден над 400.000 евра сигурно ќе ги заврти главите каде и да поминете

Новиот Purosangue на Ferrari сигурно ќе ги заврти главите дури и во најприземните сценарија – без разлика дали тоа е носење деца до училиште или појавување на паркингот пред маркет.

 

Новиот Purosangue – чие име значи чистокрвно – е првиот спортски кросовер со погон на сите тркала на италијанската компанија за суперавтомобили со цена од 354.341 евра на патиштата, но со примамливи додатоци кои значително ќе ги зголемат конечните цени до границата од 452.659 евра и повеќе.

Имајќи ги на ум семејствата и практичноста – како и традиционалниот фокус на постигнување врв на перформанси – неговото лансирање означува голем број „први“ вклучувајќи го и тоа да биде првиот автомобил со четири врати на Ферари кој влезе во неговите раскошни салони.

И еве уште едно изненадување – предните и задните врати за „добредојде“ се отвораат нанадвор и подалеку една од друга, што им го олеснува влегувањето и излегувањето на патниците.

Па ви го пренесуваме искуството на човекот што имал можност да го проба овој автомобил:

 

Предните врати се отвораат нормално со отвор од 63 степени (пет степени пошироко од другите модели). Но, задните врати со задни шарки се отвораат наназад и имаат отворање од 79 степени. Сепак, за разлика од претходните сериски автомобили кои го прават истото (земи ја Mazda RX-8, на пример), Ферари го задржува централниот B-столб што значи дека задната врата може да се отвори независно.

Во модерната и софистицирана кабина има изненадувачки удобен внатрешен простор кој Ферари го опишува како спортски салон. Внатре, исто така, за прв пат има четири посебни поединечни електрично прилагодливи седишта со целосна големина – доволно за да се сместат четири возрасни лица без стискање.

Седиштата може да се поместуваат независно, а за оние напред има опционална функција за масажа со избор од пет различни масажи и три нивоа на интензитет.

Но, имајќи ги предвид и децата, двете задни седишта имаат и сигурни Isofix фитинзи за детски седишта. И кога целосно се креваат нанапред, овие две флексибилни задни седишта значително го зголемуваат вообичаениот багажен простор на Purosangue од 473 литри во она што е најголемиот багажник некогаш виден на Ферари.

 

Алуминиумскиот заден отвор е електрично активиран со два електрични подигачи на задната врата што овозможуваат отворање до 73 степени за лесен пристап до багажникот. Се планира и специјална внатрешна обвивка за да се добие беспрекорно рамен продолжен простор за багажникот.

Испораките на првите модели со лева рака започнуваат кон крајот на летото, а моделите со волан на десната страна за Велика Британија и други слични пазари од септември.

 

Само немојте да се осмелувате да го наречете SUV или кросовер на увото на кој било директор на Ферари или ќе наидете на нивното неодобрување. За легендарната италијанска изведба и производител на тркачки автомобили со легендарната значка Prancing Horse цврсто тврди дека Purosangue е уникатен спортски автомобил „за разлика од кој било друг“. И дефинитивно НЕ е спортско комунално возило, инсистира тој.

Дури и задното стакло се чисти со специјално насочени струи на воздух по неговата стаклена површина, поради што нема бришач на задното ветробранско стакло.

Како е Ferrari Purosangue зад воланот?

 

Па, како е да се вози? Возбудливо и привлечно – и на патот и надвор од него – додека се упатував кон планините и снежната линија на италијанските Алпи. Неговата повисока позиција на возење значи дека Purosangue има покомандувачка положба за возење, но конфигурацијата на кокпитот е иста како кај секое друго Ферари, така што позицијата на возење останува интимна и блиску до подот.

Кокпитот е инспириран од SF90 Stradale и е речиси точно пресликан на совозачката страна со 25 сантиметри дигитален дисплеј.

 

Запалете го моќниот преден V12 мотор со 725 коњски сили од 6,5 литри, поврзан со елегантен нов осумстепен автоматски менувач со двојна спојка инспириран од F1 и, со многу исчекување и задоволство, тргнуваме.

Како и сите диви коњи на Ферари, новиот Purosangue забрзува како што може да очекувате со извонредна моќност од мирување до 100 килоемтри на час за само 3,3 секунди и до 201 километар на час (каде што е дозволено) за 10,6 секунди, до максимална брзина од 308 километри на час, придружена со забавна саундтрак од двојните издувни цевки.

Новиот менувач нуди побрзи и попрецизни менувања и соодноси кои се исти како кај моделите Ferrari SF90 Stradale и 296 GTB. Режимите на возење вклучуваат: мраз, влажно, удобност, спорт и исклучено ESC.

 

Но, тоа е само дел од приказната.

Исто така, има нов, иновативен и интуитивен систем за активна суспензија, во кој значајна улога одигра британската страна на канадската инженерска фирма Multimatic. Користи сензори и електронски мотор кој моментално реагира за да го намали превртувањето на каросеријата, да го подобри свиоците и брзо да се справи со променливите површини и нерамнините за да обезбеди помазно возење. Исто така, работи во хармонија со другите електронски контроли за стабилност и новиот автоматски систем за сопирање ABS против блокирање, развиен заедно со Bosch.

Што значи тоа во реалноста е нивоа на забава и ангажираност на возачот што предизвикува насмевка, избалансирани со исклучителна и подобрена контрола на нивоата, држење и стабилност од овој феноменално спортски 4×4.

 

Тоа значеше дека можев да се искачувам по серпентинските алпски патишта со темпо како планинска коза, додека секогаш се чувствував целосно под контрола и стабилен на патот. Исто така, ми помогнаа низа функции за помош на возачот, вклучувајќи адаптивна контрола на патувањето, автоматско итно сопирање, предупредување за напуштање лента и помош за задржување лента, препознавање сообраќајни знаци, предупредување за поспаност на возачот и камера за паркирање одзади.

 

Исто така поминав време возејќи на снег по кривулеста шумска патека користејќи различни поставки за возење. Автомобилот восхитувачки се справуваше со лизгавата набиена снежна површина и беше во границите на мојата сопствена храброст. Откако летаа бели работи зад себе, му оставив на професионален возач да го притисне многу поблиску до границата. Импресивно.

Тоа е исто така првото Ферари опремено со контрола на спуштање по рид за да ја одржува брзината на стрмни надолнини.

Навистина, комбинацијата на калибрација инспирирана од Формула 1 и најмоќниот мотор во неговиот сегмент значи дека Purosangue може да испорача 80 проценти вртежен момент дури и при ниски вртежи.

Новиот лесен покрив од јаглеродни влакна со интегрирана звучна изолација обезбедува нивоа на цврстина на исто ниво со стаклен покрив, додека сè уште тежи 20 проценти помалку од алуминиумски покрив со звучна изолација. Исто така, ја задржува бучавата од патот. Може да се замени со опционален електрохроматски панорамски стаклен покрив со целосна должина (кои чини 19.835 евра).

Тоа е првото возило досега што користи новоформулирана алкантара облога која е 68 отсто добиена од рециклиран полиестер. И тепихот е направен од рециклирани од рибарски мрежи извадени од океаните. Но, со потрошувачката на гориво од само 16,3 mpg и емисија на CO2 од 393 g/km, моторните лудории се далеку од зелени.

 

 

  • Чкорче напиша:

    Следно чекаме ферари камион.

  • Коментирај анонимно

    Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *